כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אוכפים, מסבירים ושומרים על החיים

562 דוחות בשלושה חודשים

אוכפים, מסבירים ושומרים על החיים

השיטור העירוני פועל לאכיפת עבירות שמבצעים רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים,

ובקרוב אף יחל מבצע הסברה בקרב בני הנוער בחולון

בשלושת החודשים האחרונים נרשמו בעיר 562 דוחות לרוכבים בניגוד לחוק

יחידת השיטור העירוני, שמשותפת לעיריית חולון ולמרחב איילון במשטרת ישראל, פועלת  מדי יום, בין היתר, באכיפת עבירות שנוגעות לכלי רכב חשמליים דוגמת אופניים וקורקינט (גלגינוע). מטרת האכיפה, לבד משמירת החוק, היא לשמור על בטיחות משתמשי הדרך ולמנוע תאונות דרכים ופגיעות בגוף ובנפש. במסגרת כך, נרשמו בשלושת החודשים האחרונים בחולון 562 דוחות לרוכבים בניגוד לחוק. סוגי העבירות שנאכפות, על פי רוב, הן: אי חבישת קסדה, הרכבת נוסע נוסף, רכיבה שלא בהתאם לחוקי התנועה ונסיעה פרועה.


בחודש הבא צפוי להחל המטה העירוני לבטיחות בדרכים, בשיתוף המשטרה ומתנדבי ארגון "צוות", במבצע הסברה ממוקד לנושא זה בקרב בני נוער בעיר, בשעות אחר הצהריים. בנוסף, רכזי הבטיחות בדרכים בתיכונים מטמיעים את הנושא ואת חשיבותו, במסגרת הלמידה, ומחדדים גם את נושא הבחינה העיונית (התיאוריה) שנדרשים לעבור הרוכבים, על פי החוק, טרם הרכיבה.

יוזכר כי הרכיבה על כלי רכב אלה מותרת מגיל גיל 16 בלבד, כשהיא כוללת חבישת קסדה תקנית ותוך הקפדה על חוקי התנועה, לרבות הימנעות משימוש במכשיר טלפון נייד בעת הרכיבה.

צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem