כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אולפנת "צביה" בבת ים זכתה בפרס מחוז תל אביב

על יוזמה לקידום אורח חיים בריא ופעיל בבית הספר

אולפנת "צביה" בבת ים זכתה בפרס מחוז תל אביב

על יוזמה לקידום אורח חיים בריא ופעיל בבית הספר

בטקס שנערך על ידי מחוז תל אביב במשרד החינוך, לקידום יוזמות בתחום הבריאות והפעילות הגופנית, זכתה אולפנת צביה בבת ים וצוות המורים לחינוך גופני בתעודת הוקרה ובפרס כספי לרכישת ציוד ספורט. בית הספר זכה על היוזמה "בואי קלה" שעיקרה מיזם הכולל 7 קבוצות כושר חדשות ומגוונות, אליהן מגיעות בהתמדה וללא חיוב, כמחצית מתלמידות האולפנה לשעת אפס. קבוצות הכושר הן החלק הראשון של המיזם, שבהמשכו מתוכננות: סיירת בריאות (שכבר החלה לפעול), סדנאות תזונה נכונה, הרצאות לתלמידות ולהורים והשתלמות לצוות. מטרת המיזם כולו היא לספק לתלמידות כלים פרקטיים ולא רק ידע, לצורך מיצוי הפוטנציאל ההתפתחותי, הן של הגוף והן של הנפש.

יוזמת בית הספר נבחרה מתוך עשרות יוזמות חדשניות שהגיעו למחוז תל אביב במסגרת התוכנית "הולכים על זה" שמטרתה לקדם אורח חיים בריא ופעיל בבתי הספר. היוזמה שנבחרה, נבחנה על סמך מספר קריטריונים כמו חדשנות ומקוריות, אפקטיביות והשפעה על מספר רב של אנשים, המשכיות לאורך זמן ומידת הצלחתה בקרב חברת התלמידים.

בטקס השתתפו נציגי בתי הספר הזוכים, נציגי הפיקוח, מפקחי החינוך הגופני במחוז תל אביב רועי ברקוביץ וטלי קשתי וכן מפקחת המחוז רונית זכאי שאמרה כי היוזמות שנבחרו הינן דוגמה למחוז המוביל חדשות ויזמות בכל תחומי העשייה החינוכית וכי ישנה חשיבות גדולה להפצת היוזמות ולהרחבת מעגלי ההשפעה לכל בתי הספר במחוז.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem