כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אוסקר וילד מתחדש

טור הקולינריה של רואי פרסול והפעם על האוסקר וילד שבחולון

אוסקר וילד מתחדש

"בצעירותי, חשבתי שהכל בחיים זה רק כסף. עכשו כשהתבגרתי, אני מבין כמה צדקתי".

הציטוט הזה שייך לאוסקר ויילד, מחזאי מוכשר במיוחד, ציניקן, אמן שנינות, סופר ואישיות צבעונית בלשון המעטה – שקנתה לו גם לא מעט אויבים – אך בזכות כל אלו עד היום אנו זוכרים אותו. מעבר ליצירות כמו "בעל אידיאלי", "חשיבותה של רצינות" ו"תמונתו של דוריאן גריי", היוצר האירי הזה גם השאיר אחריו מורשת של ציטוטים שהוא לא רק כתב, אלא גם אמר, בהקשר לשלל מצבים שונים, ויש בהם חוכמת חיים ושנינות שמהן אפשר ליהנות וללמוד הרבה גם היום.

אוסקר היה ידוע כשתיין נלהב, ולכן, שנים רבות לאחר שנפטר, נפתח בחולון הבר האירי אוסקר ויילד, שעל המפיות שלו תמצאו ציטוט נוסף של הכוכב האירי: "וויסקי לא שואל שאלות, וויסקי מבין".

אם אתם תושבי האזור, וודאי שמעתם על הבר המוצלח שפועל במתחם עזריאלי. בימים אלו משיקים במקום מגוון מנות חדשות בתפריט. בין המנות החדשות לפתיחה: פלטת דגים מעושנים, חציל בלאדי שרוף וכבד קצוץ. גם כריכים חדשים יש בתפריט: כריך רובן, בורגר טלה ומנה מחודשת: הטריפל בורגר. כמו כן נוספו 2 סלטים חדשים לתפריט: סלט קיסר וסלט פטוש. בעיקריות ניתן למצוא סטייק פילה 200 גרם, צ'יפס וצ'ימצ'ורי ואת נקניקיות המרגז שמגיעות עם עגבניות, פלפלים ובצלים צרובים. גם על הטבעונים חושבים באוסקר ווילד, ומציעים בורגר טבעוני עסיסי עשוי מחלבון אפונה, פטריות וקישואים מוקפצים על הפלנצ'ה.


למי שלא הגיע למקום לאחרונה (איך לא הגעתם כל חודש היורו?! מסך ענק שהקרין את כל המשחקים חיכה לכם בחוץ!) הבר של אוסקר ווילד התחדש גם הוא ושודרג במערכת מזיגה בטכנולוגיה חדישה, המעניקה לכם חווית בירה מדויקת המשלבת טעם, טריות וטמפרטורה מושלמים לכ-20 סוגי בירות מהחבית.

במקום תמצאו כמובן גם מגוון סוגי אלכוהול, כולל קוקטיילים נועזים וויסקי משובח. מעבר לזה, תמצאו את המנות המוכרות והאהובות שתמיד כייף לאכול במקום (בקינוחים אל תוותרו על הקארק פאי המושלם).

אוסקר ווילד חולון ידוע במוזיקה האירית השמחה שמתנגנת בקביעות, כאשר הוא מציע גם הופעות חיות של מיטב האמנים בארץ, אירועים שהפכו לשם דבר בסצנה המקומית. המוסיקה במקום מגוונת והיא כוללת מוסיקה עכשווית בהתאם למצב הרוח, רוק קלאסי וערבי קונספט לחובבי שנות ה-80. בסניף חולון ניתן ליהנות מחלל רחב ידיים וייחודי של בר אירי מעוצב, הכולל ויטראז'ים, חיפויי עץ ובר גדול מעץ מהגוני.

רחוב הרוקמים 26

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem