כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אחרי לילה מתוח: שני המחבלים הנותרים שנמלטו נתפסו בידי כוחות צה"ל בג׳נין

צפו בתמונות ובתעוד מהזירה

לפני זמן קצר (ראשון) לוחמי הימ"מ ושב"כ לכדו את שני האסירים הנמלטים מכלא גלבוע בג'נין. המדובר באיהם קממג'י, בן 35 מהכפר דאן, שנעצר ב-2006 ונידון לשני מאסרי עולם בשל מעורבותו בפיגוע שבו נחטף ונרצח אליהו אשרי ברמאללה וב-מונאדל אינפיעאת, בן ה-26.

לאחר כשבועיים של מצוד פעלו לוחמי הימ"מ של משמר הגבול יחד עם כוחות מיוחדים של שב"כ וצה"ל בג'נין ללכידת שני האסירים הנמלטים. לפי הכוונת השב"כ הגיעו כוחות הימ"מ והשב"כ לבית ובו המבוקשים. בפעילות של הכוחות הביאו למעצרם של שני המבוקשים שנמלטו. שני המבוקשים נעצרו כשהם בחיים ללא התנגדות והועברו לחקירה של שירות הביטחון הכללי.

מדובר צה"ל נמסר: "במבצע משותף של צה"ל, שב"כ והימ"מ נעצרו הלילה במרחב העיר ג'נין שבחטיבה המרחבית ״מנשה״, שני המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע. שני המחבלים נתפסו חיים והועברו לחקירת כוחות הביטחון".

משב"כ נמסר: "במסגרת פעילות משותפת של שב"כ, הימ"מ וצה"ל, נעצרו הלילה 19/9 בג'נין, איהם כמאמגי ומנאדל איניפיעאת אשר ברחו מכלא גלבוע. המעצר בוצע בעקבות מודיעין מדוייק שהתקבל משב"כ והצביע על המבנה בהם הסתתרו השניים בג'נין. מנאדל ואיהם ו-2 סייעניהם הועברו לחקירת שב"כ".

כזכור, בשבת שעברה ארבעה מששת האסירים הנמלטים אותרו. תחילה נמסרה הודעה כי שוטרי המחוז הצפוני לכדו שניים מהאסירים הנמלטים יעקוב קאדרי ומוחמד עארידה, בהר הקפיצה בעיר נצרת. מספר שעות לאחר מכן נמסרה הודעה שנייה ממשטרת ישראל לפיה עוד שניים מהאסירים הנמלטים בכפר אום אל גאנם כשהם מסתתרים בחניון משאיות, בהם זכרייה זביידי ומחמוד עראדה.


השניים נלכדו על ידי לוחמי הימ״מ בעקבות פעילות אינטנסיבית של שוטרי מחוז צפון, לוחמי משמר הגבול, צה״ל יחידות מיוחדות שב״כ ושב״ס אשר פעלו בשיתוף פעולה מסביב לשעון מערב חג ראש השנה. כלל הכוחות פעלו בעצימות גבוהה ביצעו סריקות בשטחים פתוחים אספו כל פיסת מידע עד שהצליחו לחבר את הפאזל ולהגיע אל מיקומם של שני הנמלטים זקריה זביידי ומחמוד עראדה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem