כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אילנית הרוש-תעשו ספורט

יום ההליכה הבינלאומי

תושבים ותושבות יקרים/ות,

יום ההליכה הבינלאומי בכל העולם היום, יום שישי, 30 באוקטובר. כמידי שנה, בכל העולם, ובוודאי שכאן בראשון לציון, צוין יום ההליכה הבינלאומי בשלל פעילויות. מ צעדות בבית הספר, משותפות להורים, מורים ותלמידים ועד לפעילויות דומות במקומות העבודה ובאירועים ציבוריים.

נראה שהשנה, למרות היעדר אירועים והתקהלויות, יום ההליכה הבינלאומי חשוב שבעתיים. בתקופה שבה אנחנו ממעטים לצאת, חדרי הכושר סגורים ומצב הרוח לא תמיד בשמיים, דווקא כדאי לנצל את המצב, לצאת ופשוט… ללכת. תחת כללי הקורונה, כמובן. הליכה, אפילו מתונה, ממריצה את זרימת הדם, מעלה את הדופק, שומרת על הלב וטובה לבריאות. מצאו לכם את ההליכה שמתאימה לכם. זה יכול להיות עלייה במדרגות במקום במעלית, צעידה בטיילת הקרובה לאזור מגוריכם או אפילו סתם ברחוב. אפשר גם פשוט להחנות את האוטו מעט יותר רחוק ולהתהלך. זה טוב, זה בריא וזה חשוב דווקא עכשיו.

שלכם ולמענכן,
אילנית הרוש
חברת מועצת העיר
מחזיקת תיק בריאות הציבור
יו"ר סיעת מרצ ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem