כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אמהות בחופשת לידה- זה בשבילכן!

הפרוייקט של דודי זוהר

אמהות בחופשת לידה- זה בשבילכן!

מזה כ-3 שנים מתחולל קסם בעיר! נוצרה קהילת אמהות בחופשת לידה שנפגשות מידי שבוע, תומכות אחת בשנייה, מייעצות ועוזרות זו לזו. הכל בניצוחה של דודי זוהר, אמא לאורי עדינה (4.5) ורני מארי (2.5).
גדלתי ביישוב קהילתי ומאוד חסרה לי הקהילה בעיר, מספרת דודי, החלטתי שבמקום לחלום על לחזור ליישוב, אצור לי פה קהילה חזקה.
כשהיא רק שבוע וחצי לאחר לידה, פתחה דודי את ביתה ואירחה את מפגשי האמהות הראשונים.
חיפשתי אמהות בחופשת לידה בחולון והזמתי אותן להצטרף למעגל שלנו. תוך שני מפגשים זה התפוצץ והפך להיות ענקי וזה מראה כמה צורך היה בזה. חנית וקנין ממרכז קהילתי נאות רחל ראתה את הקריאה שלי לאמהות ואימצה את קהילת "האמהות של דודי" והפכה את המתנס לבית החם שלנו, בו אנו נפגשות כל שבוע.
כל הפעילות נעשית בהתנדבות מלאה, ללא עלות לאמהות, מתוך רצון לתת מענה לכל אמא באשר היא. דודי מעידה על עצמה שבחופשת לידה הראשונה שלה סבלה מדיכדוך ובדידות בעיר חדשה ורצתה לעשות חוויה מתקנת לה ולשאר האמהות.
למפגשים דודי מזמינה נשות מקצוע מתחומים שונים, לא רק מעולם ההורות, אלא גם פעילויות לנפש של האמהות. בין המפגשים היו הום סטיילינג, סדנת התפתחות תינוקות, סדנת יצירה, יוגה, הכנה לראיונות עבודה, סידור מונטוסורי, פיזיותרפיה ריצפת אגן, ועוד…
דווקא בימי הקורונה כשהכל סגור, היה לי חשוב להמשיך עם הפעילויות בהתאם לתקן הסגול, מוסיפה דודי, מכיוון שחופשת לידה היא תקופה מאתגרת תמיד, ועכשיו בזמן הקורונה על אחת כמה וכמה.
במפגשים נוצר קסם, האמהות מתאווררות, עם חיוך על הפנים, מרגישות חלק מקהילה- שהן לא לבד בתקופה הזאת. יש הרבה ידיים שיכולות לעזור ואמא יכולה סופסוף לשתות קפה חם. בתגובות שלהן והכרת התודה נותנות לי כוחות להמשיך הלאה בעשייה מהלב!
האמהות מקבלות מעטפת קהילתית חזקה וגם מענה מקצועי מדודי שבהכשרתה מדריכת הנקה ומלווה התפתחותית.

בנוסף דודי פתחה יחד עם אביטל בשן- אמא ל3 ומלווה התפתחותית, קהילה וירטואלית לנשים שלא יכולות או חוששות לצאת. בקהילת האמהות של דודי ואביטל מתקיימים זומים בנושאים רלוונטים ללא עלות והאמהות מקבלות מעטפת רחבה מקצועית, תמיכה, שיתוף והכלה.

אל תישארי לבד! מוזמנת להצטרף לקהילה שלנו "חופשת לידה בחולון- האמהות של דודי" ומשם יש קישורים לשאר המדיות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem