כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אפליית חיילי המילואים בחולון

מדוע חשים המילואימניקים והמילואימניקיות תחושות תסכול ואפליה

באתר מילואים יצאו בקמפיין עושים כבוד למילואים וכך הם מתארים את המטרה שלו:

מדן ועד אילת, כל הארץ מילואים!
קמפיין הוקרת מערך המילואים לשנת 2021.
מטרת הקמפיין, הנערך בשיתוף רשויות מקומיות ברחבי הארץ,
היא להוקיר תודה למשרתי ולמשרתות מערך המילואים על פועלם ותרומתם לביטחון המדינה. הקמפיין מדגיש את נחיצות עשייתם וחשיבות מעגלי התמיכה בהם – המשפחה והעבודה.

צין המילואים הראשי, תת-אלוף (מיל') ארי סינגר:
"היום מתחיל חודש ההוקרה למערך המילואים. מערך המילואים הוא אחד הנכסים המרכזיים של מדינת ישראל, המאחד הלאומי, פסיפס מרהיב שמורכב מכלל הרבדים של החברה הישראלית. מטרת הקמפיין היא להכיר ולהוקיר את העשייה של משרתי ומשרתות המילואים, להציג בקול רם את תרומת בפרהסיה, לפרגן ולהעלות את המודעות של החברה הישראלית את תרומתו האדירה של מערך המילואים לחוסן הלאומי והחברתי של מדינת ישראל. חודש הוקרה למערך המילואים שמח".

מסתבר שבעשרות רבים בארץ החליטו החלטה להשתתף בקמפיין כמו גם הערים הסמוכות לחולון כמו בת ים שהחליטה להשתתף בקמפיין וכן גם עיריית ראשון לציון שהצטרפה לקמפיין

מהרשימה של עשרות הערים שהצטרפו לפרוייקט נעדרת העיר חולון ואנשי מילואים בנים ובנות זעמו על כך והביעו תרעומת על עיריית חולון שלא מצאה לנכון להשתתף בפרוייקט הנהדר הזה.


אחד מאנשי המילואים המתוסכלים כתב למערכת :

בעקבות התפרצות נגיף הקורונה ובתוספת המצב הביטחוני הרעוע מול אירן ושאר האויבים, נוצר מצב של עומס לא רגיל שהופעל על מערך זה. לצורך העניין, באופן אישי, מצאתי עצמי משרת 47 ימים (מתוכם 30 רצוף!!) בשנת 2021 וכשהצפי לשנה זו הוא לקיום של 60 ימי מילואים (הסכמה שננתי מראש).
מכל מקום, אני באמת שלא צריך את ההוקרה והפרסום… אני מעיד על עצמי שאני מלא בחדוות עשייה ומלא נחישות עם אנרגיות פנימיות כך שהערכה אינה תנאי לכך בכלל. ייתרה מכך, אני רגיל לכך מהשירות הסדיר שלי. בכל מקרה, החליט מי שהחליט, שיש להעריך ולהוקיר את החבר'ה האלו, בדגש על פניה לרשויות המקומיות לעזרה. נחשו איזו עיר אינה בתוכנית??כן חולון העיר בה אני מתגורר.

עוד המשרתת תושבת חולון המשרתת במערך המילואים אומרת למערכת:

זה מתסכל שאתה רואה שעשרות ערים בחרו להגיד תודה על השרות שלנו וחולון היא בין הבודדות שלא הצטרפו לפרוייקט אני ממש מתביישת בעיר שלי.

תגובת עיריית חולון:

בעיריית חולון רוחשים הערכה רבה למאמץ שעושים חיילי המילואים לטובת המדינה.

כביטוי להערכה זו, מעניקה העירייה מזה כשלוש שנים הנחה של 5% בארנונה לחיילי המילואים תושבי העיר.

במסגרת חודש "עושים כבוד למילואים" העלתה העירייה ברכה על שלט החוצות בכניסה לעיר ברח' לוי אשכול עם הכיתוב

"חולון אומרת תודה לתושביה שמשרתים במילואים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem