כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארבעה אופנולנסים חדשים להצלת חיים

ארבעה אופנולנסים חדשים להצלת חיים בראשון לציון

ארבעה אופנולנסים חדשים להצלת חיים של איחוד הצלה מצטרפים הערב למערך האופנולנסים של סניף איחוד הצלה בראשון לציון

הערב מצטרפים 4 אופנולנסים (אופנוע אמבולנס) חדשים למען הצלת חיים של איחוד הצלה בעיר ראשון לציון. האופנולנסים החדשים מצטרפים ל- 18 האופנולנסים שכבר קיימים כיום בעיר ויהוו הגדלת כוח משמעותית לרשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה.

שלומי בן עמי ראש סניף איחוד הצלה בראשון לציון מסר: "אני מודה להנהלת ארגון איחוד הצלה על התמיכה הבלתי פוסקת במתנדבי הסניף ולרווחת תושבי העיר ראשון לציון אשר תחת אחריותנו, כאן גם המקום להודות למתנדבים היקרים שמצטרפים למערך האופנולנסים: אבי משולם, אליהו מרזייב, גיא דגמי, מוטי חלבי. סעו ברכה והצלחה תודה על כל מה שהינכם עושים למען תושבי ראשון לציון ולאזרחים בכלל."

גיא דגמי חובש איחוד הצלה ואחר מהרוכבים החדשים מסר: "אני מודה להנהלת הסניף ובראשה ראש הסניף שלומי בן עמי וכן להנהלת הארגון על התמיכה, החיזוק ומתן האפשרות לצאת להציל חיים. הזדמנות זו מבקש למסור איחולי החלמה מהירה ובריאות לנשיא הארגון מר אלי ביר שחזר אלינו לאחר שחלה בקורונה. אלי המנוע שעומד מאחורי איחוד הצלה ואני בשם כלל המתנדבים בסניף מבקש למסור לו את תודתנו הגדולה!"

.בתמונה – הרוכבים החדשים יחד עם ראש הסניף שלומי בן עמי.


צילום: דוברות איחוד הצלה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem