כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארועי יום הזכרון והעצמאות בבת ים

כל ארועי יום הזכרון והעצמאות בבת ים

ראש עירייתבת ים חשף אתמול את אירועי יום הזיכרון ויום העצמאות בבת ים :

יום שני, 20:00 – טקס הזיכרון המרכזי לחללי מערכות ישראל יתקיים ליד האנדרטה בגן הניצחון על שם יצחק רבין, ללא קהל, ויועבר בשידור חי בדף הפייסבוק העירוני. הטקס יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

יום שני, 21:00 – אירוע "שרים לזכרם" בבית יד לבנים. האירוע בהשתתפות זמרים מקומיים, וללא קהל. יועבר בשידור חי בפייסבוק העירוני.

יום שלישי, החל מ-20:00 – קרנבל עצמאות בשכונה: 6 משאיות בידור שיסתובבו ברחבי כל העיר בליווי תקליטנים, רקדניות ולהטוטנים. שידור חי גם בפייסבוק העירוני.

יום רביעי, 11:00 – הופעה לילדים של מיקי, כוכבת הילדים של ישראל, מהאודיטוריום העירוני. האירוע ללא קהל, וישודר בלייב בפייסבוק העירוני.


בשעות הצהריים תעבור ברחבי העיר שיירת רכבי חירום של עירית בת-ים, משטרת ישראל, מד״א וכיבוי אש, בהצדעה של כוחות הביטחון וההצלה לתושבי בת-ים.

ראש העיר צביקב ברוט שב והזכיר אני שב ומזכיר לכולם, כי השנה לא יתקיימו טקסים מרובי משתתפים בבתי העלמין הצבאיים. אנו מחבקים את המשפחות השכולות מעירנו ומבקשים מכולם להקפיד על ההנחיות.

קרדיט תמונה:מתוך דף הפייסבוק

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem