כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אתם קומץ? שואלת גלית בר-אל

אתם קומץ?שואלת גלית בר-אל

גלית בר-אל אחראית על בתי ספר על יסודי הוציאה פוסט הרשתות החברתיות בו היא מביעה את דעתה על הנעשה במערכת החינוך.

אתם קומץ?
שאלה המטרידה אותי בימים האחרונים… אתם שמשתלחים, מוציאים אירועים מהקשרם, מעוותים מציאות, פורקים תסכולים אישיים על גבם של אנשי חינוך.
האם אתם קומץ?
מעלים על נס גיבורי תרבות של רגע המשרתים אג'נדה רגעית. שיח על אורך המכנסיים, כאג'נדה חברתית על מגדר. נו באמת… בתי ספר הם המעוז הכמעט אחרון שמחנך לשוויוניות דרך טקסטים אינטלקטואלים ומגוונים מתחומי דעת שונים המתייחסים לשוויון מגדרי. מי שלא עמד בכניסה לביה"ס לא מבין את החשיבות בשמירה על קוד לבוש והשפעתה על תפיסת התלמיד את בית הספר.
האם אתם קומץ?
אלה שמבחירה לא משלמים תשלומי הורים, למה? כי אתם מאמינים בחינוך חינם… גם אנשי חינוך ישמחו ויתנו ידם לחינוך חינם. אבל המציאות שונה…טיולים שנתיים, הצגות, הרצאות, הכנה לצה"ל, הכנה לחיים…המהווים חלק מעיצוב תהליך החינוך עולים כסף . והקומץ, לא אלה שאין להם חס וחלילה (עליהם נגן ונדאג בחירוף נפש ), אלה שפיתחו אידאולוגיה "שאחרים ישלמו". אלה שמאיימים על פנייה לתקשורת, למשרד החינוך ולראש הממשלה. כדי שמנהל בית ספר לא ימצא עצמו מרוח ומושפל באמצעי התקשורת. הוא נאלץ לשחק במשחק קשוח שאת החוקים הוא לא למד בבית ספר למנהלים, להזכיר לקומץ, להתקשר לקומץ, לשוחח עם הקומץ, מקליטים אותי, מה הפרוצדורה, גיבוי כן לא… מה?
אתם קומץ?
אתם שמתחבאים מאחורי מקלדות ושואלים עצמם למה אין מועמדים שיבואו שנה הבאה ללמד את ילדכם, לנהל את בתי הספר שלהם. זו לא המשכורת שמונעת מהם לבוא, זה אתם, הקומץ.
אתם הקומץ, אתם אלה שהפכתם את מערכת החינוך לשדה בלתי אפשרי.
אני שמאמינה בדמוקרטיה ובחופש ביטוי, ונמצאת במערכת כל כך הרבה שנים מבקשת לחזק אתכם אנשי החינוך ואומרת כן, הם קומץ אכזרי ופוגעני .
לכם נשארה רק האמת שלכם והחובה לבדוק יום יום את דרככם, לשאול את עצמכם שאלות קשות. יהיו רגישים, אמפתיים, תתנצלו כשצריך, תנהיגו, תובילו, זקפו את הגב.
הם רק קומץ…

ליאורה פור יו"ר המשמר החברתי אומרת למערכת"גלית בר-אל אין על אנשי החינוך והם עושים עבודת קודש…. ופעלתי בזמנו לדאוג לתנאים הולמים של מורים, גננות וסייעות בגנים ובבתי ספר בעיר חולון, שהיו מוזנחים הזנחה פושעת.
מי כמוני יודעת עד כמה מדיניות ראש העיריה הייתה בעד מיתוג ותדמית על חשבון תנאי עבודה במבני החינוך, אבל הם המורים אנשי החינוך לא אמורים להיות צינור ל"איומים" על תלמידים שהוריהם לא שילמו ויש להם חוב. ושמענו כיצד נאמר לתלמיד ירין. אם לא תשלם לא תצטלם.
זה לא התפקיד שלה. שמשרד החינוך יתחילו לפעול ולנקוט …. מי שחתם מחוייב לשלם. הורה שלא חתם לא חייב לשלם תשלומי רשות ומרצון. זה לא חוב.

אנשי חינוך תפקידם לחנך. אנשי חינוך תפקידם לדאוג שהילדים יגיעו לבית הספר ללמוד ולהתחנך ועליהם להיות קשובים לילדים.
אנשי חינוך לא צריכים להתעסק עם גבייה של תשלומי הורים. זה לא תפקידם

מעיריית חולון טרם נמסרה תגובה


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem