כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בדקנו ומצאנו את הגן המושלם בשבילכם

הכירו את גן אופק חדש שנמצא בלב שכונת אגרובנק

בדקנו ומצאנו את הגן המושלם בשבילכם

הכירו את גן אופק חדש שנמצא בלב שכונת אגרובנק

תכירו את ורד, מנהלת גן אופק חדש ברחוב טרומפלדור 5 בשכונת אגרובנק בחולון – גן עם ראיה לעתיד, ששם את טובת הילד וההורים בראש מעייניו.

לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה הצגנו לורד מספר שאלות חשובות, שהתשובות עליהן יתנו לכם את הכלים לבחירה מיטבית של גן עבור ילדכם.

את הגן מנהלת ורד קנדי מחולון, בת 60, אם לארבעה ילדים וסבתא לשבעה נכדים.


ורד בעלת ניסיון עשיר בניהול מסגרות פרטיות לתינוקות ופעוטות ומאחוריה 35 שנות ניסיון בטיפול בילדים. את גן אופק חדש פתחה ורד לפני כחמש שנים, במטרה למנף את ניסיונה המקצועי והחינוכי  ולתת מענה הוליסטי להורים המחפשים את המסגרת המיטבית לילדים בין הגילאים  3.5 חודשים עד 3.5 שנים.

1.מה הדבר הראשון שצריך לשים אליו שבוחרים גן?

צריך לשים לב לנראות המקום ולאווירה השוררת בגן, ליחס בין מספר המטפלות למספר הילדים בגן, וכן להתנהלות הצוות מול הילדים עצמם.

2.דגשים לבחירת הגן:

יש לוודא שלגן יש את כל אישורי הפעילות והתפעול הנדרשים כחוק, וכן ביטוח, מצלמות, יועץ בטיחות, חיבור למערכות כיבוי אש, ולחצן מצוקה, וכן כי הצוות עבר הכשרה למתן עזרה ראשונה.

3.כמה חוגים אמורים להיות בגן? איזה חוגים הגן שלך מציע?

החוגים הם חלק בלתי נפרד מתוכנית ההעשרה המוצעת לילדים בגן. עם זאת, חשוב שלא יהיו יותר מידי חוגים מכיוון שעומס מסוג זה יוצר בלבול אצל ההורים והילדים כאחד. בגן שלי שמנו את הדגש על חוגי ריתמיקה, סיפור בתנועה, טבע, ספורט, ואנגלית.

4.כיצד פעל הגן במהלך מגיפת הקורונה?

הגן הקפיד לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות והמשפטים.

5.מתי צריך להירשם לגן?

עדיף להירשם כמה שיותר מוקדם ולא להמתין לרגע האחרון. אצלנו ההרשמה עומדת להיסגר ומי שלא ירשם עלול להפסיד את השנה.

6.מה לגבי תזונה בגן?

אצלנו בגן יש שף שדואג לבשל לילדים מתוך מטבח שקיים בגן. התפריט המוצע מאוזן ומגוון, וכולל מזון טרי וחם מידי יום. על הדרך, השף שלנו גם דואג לתחזוקת הגן.

7.במה שונה הגן שלך משאר הגנים?

הערך המנחה אותנו בגן אופק חדש הוא טובת כל אחד הילדים בו. הגן עובד כגן הוליסטי, משמע אנו מתרגלים מדיטציית בוקר על כל המשתמע מכך, והפעילות החינוכית שואפת לקדם את עצמאות הילדים ושמה דגש על הקניית ערכים דוגמת נתינה, אהבת הזולת וחיזוק הרגשות.

אנו שמים דגש מיוחד על הבטיחות הסביבתית בגן ובטיחותם האישית של הילדים. הצוות עובר הכשרת עזרה ראשונה תקופתית מטעם מד"א, ואנו מקפידים כי הגן יעמוד בכל התקנים הנדרשים.

לסיום, נציין שהביקור בגן אופק חדש הותיר אותנו עם רושם חיובי ושונה ממה שחשבנו על גנים פרטיים עד כה. ההמלצה שלנו – אם עד עכשיו לא נרשמתם לגן, קומו והירשמו.

גן אופק חדש, רח' טרומפלדור 5 חולון, טלפון:0507259901


מצורפות מספר תמונות וסרטון להתרשמות:

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem