כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בין חיסונים ודגימות- זו הייתה השנה של אבי

ראיון מיוחד עם האח, שראה כבר הכל

בין חיסונים ודגימות- זו הייתה השנה של אבי
 
השנה של אבי יבלונסקי, מנהל הסיעוד של מכבי במערב ראשון, הייתה שנה סוערת במיוחד. מה לא היה שם? לצד עבודתו כמנהל מרפאות האחיות במערב העיר, הייתה כמובן המלחמה בנגיף הקורונה שכללה חיסונים, בדיקות קורונה ושוב חיסונים. – ראיון מיוחד עם האח, שראה כבר הכל
 
אבי יבלונסקי (48) מנהל הסיעוד של מכבי במערב ראשון, עדיין מתרגש להגיע בכל בוקר לעוד יום עבודה, למרות שנים רבות במקצוע ולמרות האתגרים הרבים שליוו את המקצוע במיוחד בשנה האחרונה עם המלחמה בנגיף הקורונה. 
"השנה האחרונה הייתה שנה מאתגרת ומורכבת עבורי ועבור כלל הצוותים של מכבי בעיר", מספר אבי. "בימים של שיגרה אני אחראי על ניהול כולל של מרפאות אחיות במרכזים רפואיים במערב העיר ושותף לקביעת אסטרטגיה ותכניות עבודה במרחב, אבל במהלך השנה האחרונה בצד התפעול השוטף של המרפאות התגייסנו כולנו למבצע הלאומי של חיסוני הקורונה. מבצע שחייב את כולנו להיות יצירתיים מאד, להתגמש ולפעול בתנאי מציאות משתנה”, משתף אבי ומוסיף: "בזמן החיסון הראשון נדרשו הרבה מאד הכנות לוגיסטיות, למידה קפדנית של נהלי מתן החיסון, הדרכות של הצוותים המחסנים ועוד. בהתחלה היו הרבה מאד שאלות וחבלי לידה, אך עם חלוף הזמן למדנו מה הכי נכון לנו ואיך ניתן לשפר ולייעל תהליכי עבודה עבור החברים. עכשיו, כשאנו בעיצומו של מבצע החיסונים השלישי אנחנו מתנהלים ממש כמו טייסים שבודקים מטוס לפני היציאה לקרב. יש פרוטוקול ברור ותרשים זרימה לפיו אנחנו עובדים וכל זאת כדי למנוע טעויות. כל הצוותים מתורגלים ויודעים את העבודה, ואת האמת אני כבר ממש לא זוכר איך נראו החיים שלנו לפני הקורונה".
 
האתגר- לשלב בין עבודה למשפחה
"מאז תחילת החיסונים תמהיל העבודה השתנה לגמרי ורוב זמן הניהול שלי קשור לנושא החיסונים", הוא מספר. "עם זאת, חשוב לזכור שמחלות כמו סוכרת, יתר לחץ דם ומחלות אחרות ממש לא נעלמו מהעולם ותוך כדי טיפול בחיסונים אנחנו לא מזניחים את הטיפול השוטף בחברים שלנו. זוהי גם ההזדמנות להוקיר את כל הצוותים המדהימים שלנו במרחב- בסיעוד, במנהל ומעבדה, על עבודה מהלב והנשמה.
"כמובן שההיערכות וההכנות לחיסונים ולדגימות דורשות הרבה שעות בעבודה אל מול החיים האישיים בבית", מבקש אבי להדגיש. "למזלי אני מקבל תמיכה אדירה וחיבוק גדול מכל בני ביתי, שמבינים את החשיבות של העבודה שלנו. בין משימה למשימה אני מצליח להקדיש גם זמן איכות למשפחה שלי וזה בהחלט נותן לי אוויר וכוחות להמשך הדרך".
 
בזכות האנשים ועבודת הצוות
"עם החזרה ללימודים ובתקופת החגים רואים עלייה בביקוש לבדיקות קורונה ואנחנו עושים מאמצים גדולים לתת לכולם שירות מיטבי ובעיקר לשמור על המורל הגבוה".
"כשאני מסתכל על השנה החולפת אני בהחלט יכול לטפוח לכולנו על השכם", מחייך אבי. "עשינו את הלא יאומן והכל בתנאי אי וודאות ולחץ- חיסנו מאות אלפי חברים בחיסון ראשון, שני והיום בחיסון השלישי. ביצענו מאות אלפי בדיקות קורונה ותוך כדי כך המשכנו לתת טיפול שוטף לחברים שלנו.  המחויבות, המסירות והחשיבות של עבודת הצוות באה לידי ביטוי במלוא עוצמתה בתקופה המאתגרת הזו. אני מאחל לכולנו שנה נהדרת, שנה בה נדע לפרגן, לתמוך ולשמור אחד על השני, כי רק ככה נוכל לחזור לשגרה בריאה, לה כולנו מייחלים".


 

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem