כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

במהלך החג מסיבות טבע ומעל 3000 קנסות

מסיבות טבע בראשל"צ ומעל 3000 קנסות שהמשטרה חילקה במהלך החג

סיכום נתוני המשטרה נכון להיום: ניתנו 0 צווי סגירה לעסקים. מבודדי בית שנבדקו: 1,414. חולים שנבדקו: 1,289. 4 קנסות ניתנו למפרי חובת בידוד. 41 קנסות למסרבי הוראה על התפזרות. 29 קנסות למפעילי מקום בניגוד לתקנות ו-2,555 קנסות בגין יציאה למרחב הציבורי בניגוד לתקנות. מאתמול נתנו מעל ל-3,000 קנסות בגין הפרה של תקנות משרד הבריאות

תופעה יוצאת דופן חשפו רחפני החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון חשפו במהלך היממה האחרונה שתי מסיבות טבע בהם עשרות בליינים.
לפני כמחצית השעה זיהו הרחפנים התקהלות של 12 בני אדם שהתקבצו במתחם פארק הנקיק בחולות ראשון לציון. החבורה פרסה מחצלות הביאה למקום שתיה ומזון. הרחפנים הובילו את פקחי החברה לביטחון אשר פשטו על המתחם ורשמו דוחות לשבעה צעירים.
במהלך הלילה אותרה באותו אזור מסיבה אחרת בה השתתפו כשלושים איש כוחות של החברה לביטחון והמשטרה הגיעו למקום ופיזרו את האירוע כבר בתחילתו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem