כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בקרוב בית חולים חדש בראשון לציון

בנייתו של בית החולים החדש אסותא בראשון לציון מתקדמת, ונראת בשטח

בנייתו של בית החולים החדש אסותא בראשון לציון מתקדמת, ונראת בשטח. צוות  ההקמה של בית החולים ביחד עם הנהלת אסותא ראשלצ יצא לשטח כדי לראות מקרוב את ההתקדמות.  בית החולים החדש יהיה גדול פי שלושה מזה הפועל כיום בעיר הקיים בעיר, והוא ישתרע על שטח של  כ-27 אלף מ"ר. יהיו בו שש קומות עיליות, ושתי קומות תת-קרקעיות אשר יוקדשו לחניונים ולוגיסטיקה התומכת במחלקות בית החולים. כמו כן, בית החולים יכלול שטחי מסחר שישלימו את השירות למטופל ולמשפחתו.

הבנייה מתוכננת להסתיים (נכון לעכשיו) ב-10/2024.

אומר איזי בן עזרא, מנהל בית החולים: "יציאה לדרך של בניית בית החולים אסותא ראשון לציון מסמלת עבורי שבאסותא הכול אפשרי. מבי"ח קטן שנרכש בשנת 2006 ונועד לספק מענה זמני עד להקמת בית החולים רמת החייל, הפכנו להיות גורם משמעותי ברשת אסותא מרכזים רפואיים. בניית ביה"ח עבור כולנו, רופאים וצוות,  מהווה תעודת הוקרה על ההישגים שהביא ביה"ח לרשת אסותא.

זוהי הבעת אמון מלאה בחשיבות ביה"ח וביכולתו לבצע קפיצת מדרגה ולהוות מרכז רפואי משמעותי באזור השפלה, שמרכז את מיטב הרופאים ומציע טכנולוגיות מתקדמות ומלונאות ברמה הגבוהה ביותר. בניית ביה"ח מביאה אופק תעסוקתי לעובדים ואופק התפתחותי לרופאים שיבחרו לראות באסותא ראשון לציון את ביתם המקצועי העיקרי.

השותפות שלנו – רופאי, מנהלי ועובדי ביה"ח בתכנון הפרויקט, הינה קריטית לתחושת המחויבות והאחריות האישית של כל אחת ואחד מאתנו, אנחנו מכירים באופן הטוב ביותר את צרכי המטופלים, הרופאים והעובדים. ולסיום והכי חשובים, המטופלים היקרים שיזכו למשכן רפואי מתקדם שייתן להם תחושה של כבוד והערכה".


איזי בו עזרא מנהל בית החולים, ד״ר שי גלור המנהל הרפואי והנהלת בית החולים הקיים.

משמאל עם השכפץ- עו״ד רחל שמואלי, מנכ״ל חברת התשתיות של אסותא שאחראית לבנייה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem