כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בשורה לסובלים מבעיות בברכיים

הכל בזכות פרופ' אמיר הרמן

מזה כמעט עשרים שנה רחל סובלת מכאבים בברכיים. כאבים שהפריעו לה בתפקוד היומיומי, אך נמנעה מלעבור ניתוח שיטפל בבעיה בגלל חששות שהיו לה, והחשש העיקרי היה השיקום והכאבים בזמן ואחרי הניתוח.

רחל חיפשה במשך זמן ממושך רופא בעל המלצות וניסיון, אבל לאורך תקופה של ניסיונות היא לא מצאה מישהו שהיא הרגישה שהיא מספיק סומכת עליו.

לפני שנתיים וחצי רחל שמעה על הניסיון שיש לפרופ' אמיר הרמן שמנתח באסותא. היא הבינה שפרופ' הרמן הצליח מאוד בחו"ל ויש לו ניסיון גדול שאיתו הגיע לארץ. לאחר שהתגברה על הפחדים וקבעה לעבור אצלו את הניתוח, הניתוח עבר בהצלחה ואפילו הופתעה מכך שלא היו לה כאבים חזקים כמו שחששה.

רחל משתפת: "הדבר שהכי הפתיע אותי בכל התהליך הוא שיום למחרת כבר יכולתי לעמוד על הרגליים וללכת".

עשרה חודשים לאחר מכן, גיסתה רוזה, שגם היא סבלה מבעיות ברכיים, עברה את אותו הניתוח אצל פרופ' הרמן בהמלצתה. החוויה של רוזה הייתה דומה מאוד לשל רחל – הניתוח שלה עבר בהצלחה וללא כאבים חזקים במיוחד.


ועכשיו שנתיים אחרי הניתוח, עברו שתיהן ניתוח נוסף יחד זו אחר זו להחלפת הברך השנייה. בתמונה רואים אותן עומדות על הרגליים פחות מ-15 שעות לאחר הניתוח, מוכנות לפתוח בדרך חדשה של רגליים ללא כאבים.

קרדיט לתמונה: דוברות אסותא

בתמונה- רחל, מצד שמאל, מתגוררת בראשון לציון ורוזה מצד ימין, מתגוררת בבת-ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem