כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בתי עסק בחולון מוזמנים לפרסם הטבות למען מתנדבי העיר

התמורת חשיפה ללא עלות וקבלת תו "עסק מקדם התנדבות"

מעניקים ומקבלים

בתי עסק בחולון מוזמנים לפרסם הטבות למען מתנדבי העיר תמורת חשיפה ללא עלות וקבלת תו "עסק מקדם התנדבות"

בעלי עסקים בחולון מוזמנים לפרסם הטבות לציבור מתנדבי העיר, על מנת לחזק את העסקים המקומיים ואת הקהילה ולהחזיר אהבה למתנדבים החולונים. זאת, תמורת חשיפה ללא עלות באתר מועדון "באר המשאלות" וקבלת תו "עסק מקדם התנדבות". מתנדבי העיר יוכלו לממש את ההטבה על פי בחירתם לאורך השנה, באמצעות קוד חברות אישי במועדון "באר המשאלות".

בעלי עסקים שמעוניינים להירשם למיזם ולהציע הטבות מתבקשים לסרוק את הקוד שיופיע באתר האינטרנט העירוני ובדף הפייסבוק העירוני או לשלוח הודעת ווטסאפ

למספר 050-2366573 עם המילה "חולון".


"באר המשאלות" היא פלטפורמה דיגיטלית למערכת עירונית סגורה שמיועדת למתנדבי חולון. כל המתנדבים שפועלים בעיר ושמוכרים למחלקת התנדבות ומעורבות חברתית באגף הקהילה העירוני יקבלו כרטיס עם קוד אישי, שבאמצעותו יוכלו להיכנס לאתר ולבחור הטבה תקופתית מתוך מגוון הטבות בבתי עסק בחולון וברחבי הארץ. הכרטיס יחולק ישירות על ידי המחלקה או באמצעות רכזי ההתנדבות במסגרות השונות והודעה על כך תפורסם בהמשך. יצוין, כי התקשרות בתי העסק תיעשה ישירות מול מועדון "באר המשאלות" ולא מול עיריית חולון.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem