כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גאווה חולונית

הפרס של שירה ויצמן, תלמידת כיתה ה' מבית הספר היסודי גולדטק בחולון

שירה ויצמן, תלמידת כיתה ה' בבית הספר היסודי גולדטק בחולון, זכתה במקום השלישי בתחרות ציורים משותפת לישראל ולטאיוואן, שנערכה לרגל יום כדור הארץ.

התחרות התקיימה במסגרת תוכנית חינוכית בשם "חברים לעט", שבה לוקח חלק בית הספר, ששמה לה למטרה לייסד קהילה בינלאומית של אנשי חינוך ותלמידים לצורך קידום ההיכרות בין טאיוואן לבין ישראל ולבסס ברית של בתי ספר תאומים בין שתי המדינות, סביב נושא השמירה על כדור הארץ בכלל ועל בעלי החיים בפרט. בין היתר, מבקשת התוכנית ליצור פלטפורמת הכרות בין תלמידים עם חברים בני גילם מרחבי העולם, למען מטרה חשובה ומשותפת.

במסגרת התוכנית נפגשו יועצת בית הספר, רכזת האנגלית והמורה לאומנות עם הצוות החינוכי של בית הספר התאום בטאיוואן, כאשר המפגש הוליד סדרת מפגשים של תלמידי שתי המדינות, שבסיומם התבקשו להכין יחד תוצר משותף. בנוסף, נערכה תחרות הציורים, אשר אליה שלח בית הספר חמישה ציורים של תלמידים שלקחו חלק בתוכנית.

קרדיט:שירה ויצמן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem