כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גאווה חולונית

תושב חולון תת ניצב בועז בלט מונה למפקד היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית היחידה 433

אמש(שני) התקיים טקס החלפת פיקוד היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433.

הטקס נערך ביחידת להב 433 בלוד, במהלכו נערכו חילופי מפקדים ביאל"כ, במעמד ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום וראש להב 433, ניצב מוטי לוי, בהשתתפות חברי ספ"כ ושוטרי היחידה. מפקד היאל"כ הנכנס תנ"צ בועז בלט אשר שימש כמפקד ימ"ר מרכז, החליף את תנ"צ אלי אסייג אשר שימש כמפקד היחידה ובימים אלו מסיים את שירותו אחרי 37 שנים ופורש ממשטרת ישראל.

תנ"צ בועז בלט, בן 49 מתגורר בחולון, נשוי ואב לשלושה, בין תפקידיו האחרונים: ראש מפלג חקירות פשיעה מאורגנת ביאחב"ל, ראש זרוע חקירות ביאחב"ל ובתפקידו האחרון שימש כמפקד ימ"ר מרכז.

מפקד יאל"כ הנכנס, תנ"צ בועז בלט אמר:* "נבחרתי לעמוד בראש היאל"כ, יחידה שבשנים האחרונות חוצצת בין משאבי המדינה, כספה ונכסיה, לבין ידי העבריינים. משטרת ישראל ובראשה להב 433 המוצב הקדמי של שלטון החוק, של המנהל התקין, אל מול אלה המנסים לשלוח יד לקופה הציבורית. יתרונה היחסי של היחידה כמכונת מלחמה משומנת למאבק בפשיעה כלכלית, יבוא לידי ביטוי בקשת רחבה של תחומי עיסוק, עם מוכנות להתמודד מול כל תופעת פשיעה. שוטרי וקציני היחידה, יחד נוביל את המאמץ, לעצב מחדש את נורמות הציות לחוק במקומות בהם העזה הפשיעה להרים ראש." *מ' יאל"כ היוצא תנ"צ אלי אסייג אמר:* "יום מרגש היום, יום של חילופי מפקדים. היאל"כ הפכה לכח מחץ, זו יחידה מיוחדת שמטפלת בתופעות פשיעה ולה יש ריבוי משימות. אני חש גאווה רבה לבנין כוחה ועוצמתה של היחידה, אך יותר מכל גאה בכם אנשי היחידה שהייתם שותפים כאיש אחד לעשייה המעולה. ידידי תנ"צ בועז בלט, ברגשי גאווה וסיפוק אני מעביר לידיך יחידה שהתברכה בשדרת פיקוד מעולה ובאנשים שמהווים משפחה אמיתית."

*ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום אמר:*"טקס החלפת מפקדים מסמן התחדשות ורעננות. למפקד היוצא אמר: אהבת המשטרה והשוטרים, היא שהובילה אותך לאורך עשרות שנות שירותך בחייל, כמו גם החינוך והמקצועיות אותם דרשת משוטריך וקצינך ללא פשרות. פיקדת על היחידה והובלת אותה למצויינות והישגים יוצאי דופן, תוך בניית יחידות חדשות כדוגמת יח' פלס שאותה הפכת ליחידת עלית במשטרת ישראל. על כך, בשם משטרת ישראל, שוטרי אח"מ ובשמי אנו מצדיעים לך ומודים לך על פועלך."למפקד הנכנס אמר: "בחירתך לפקד על היחידה היא מצויינת. בנוסף לאישיותך וערכיך, אתה מביא את ניסיונך המקצועי הרב בתחומי האח"מ ובכלל. עשייתך רבת השנים בכל הרבדים והמדרגים הכשירו אותך לתפקיד זה. אין לי ספק שתדע להמשיך ולשלב את כלל יחידות האח"מ ולרתום גופי אכיפה נוספים להשגת יעדי משטרת ישראל שהם יעדי היאל"כ. בשמי ובשם קציני ושוטרי אח"מ בהצלחה, הצלחתך היא הצלחתנו."


*ראש להב 433, ניצב מוטי לוי אמר:* למפקד היוצא- בדרכך הקפדנית והיסודית לאורך כל שנות שירותך דאגת להיות עדכני, רלוונטי ומשפיע מאוד. במקצועיותך רבת הניסיון, השארת חותם רב משמעות ביחידות השונות עליהן פיקדת ובדגש ליאל"כ, פרצת דרך בתחומים רבים והיוותה השארה בדמותך הפיקודית והניהולית. במעמד זה אבקש להודות לך מקרב לב על עשייתך רבת השנים במשטרת ישראל.למפקד הנכנס אמר: אתה מקבל לידייך יחידה מצוינת עם קצינים ושוטרים נהדרים! אתה מביא עימך ניסיון פיקודי מרמת התחנה ועד לרמה הארצית, אלו יהוו עבורך ועבור היחידה הבסיס להמשך התקדמותה והצלחתה של היאל"כ.

מצ"ב תמונות קרדיט דוברות המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem