כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גאווה מקומית-הכירו את סמל יעל צורן

מצטיינת קצין הקשר הראשי לשנת 2021

הכירו את סמל יעל צורן, חיילת בצוות מחקר ופיתוח בגדוד 382 בפיקוד המרכז ומצטיינת קצין הקשר הראשי לשנת 2021.

יעל בת 20 ומתגוררת בראשון לציון. בתיכון הרחיבה ביולוגיה וערבית, ובזמנה הפנוי היא אוהבת אומנות, ציור, התעמלות ואתגרים מחשבתיים, ומתעסקת בתלת מימד ובעיצוב.

יעל התגייסה לחיל הלוגיסטיקה כמשק"ית מתנדבים. היא נשארה בבסיס תל השומר במשך כחודשיים, ואז סופחה לגדוד 382, גדוד התקשוב של פיקוד המרכז. המפקד שלה זיהה את הפוטנציאל הגלום בה והחליט לבחון אותה. הוא נתן לה אתגרים לביצוע על מדפסת תלת מימד, וכאשר היא הפגינה יכולות טכנולוגיות מרשימות, יעל הצטרפה לצוות המחקר והפיתוח שנפתח באותם הימים.

צוות המחקר והפיתוח עונה על אתגרים רבים, ומנסה לפתור בעיות יום-יומיות בדרכים יעילות וחסכניות. אותם הפתרונות מפוזרים בהמשך ביחידות השונות. בנוסף על הצוות, יעל נמצאת בחממה הטכנולוגית החדשה של פיקוד המרכז, שמאגדת אנשים מיחידות שונות ומגוונות על מנת למצוא פתרונות ולייעל תהליכים בצה"ל.

"אני חושבת שקיבלתי את ההצטיינות בגלל היצירתיות שלי," היא מספרת. "אני מביאה רעיונות מקוריים במגוון תחומים, ומתמידה במה שאני עושה. ברגע שאני מחליטה לשנות, לקדם וליזום רעיונות חדשים, אני הולכת איתם עד הסוף ולא מוותרת עד שהגעתי למטרה."


על עבודתה המשמעותית ומסירותה לתפקיד, סמל יעל צורן מקבלת את אות מצטייני קצין הקשר הראשי לשנת 2021. 

ישר כוח יעל והרבה הצלחה בהמשך!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem