כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גיוס תרומות לחג

כל הפרטים על המיזם של עמותת עזרה ושותפים לדרך

מידי שבוע יוני אלגרבלי תושב חולון ועמותת עזרה ושותפים לדרך בשיתוף פעולה עם לקט ישראל והמטבח של פסיה מחלקים ירקות ופירות בחצר האחורית של המרכז לאומנות דיגיטלית ברחוב הסבוראים 3.

כעת לפני פסח הם זקוקים לכם תושבי חולון בעזרה בתרומות ואוכל עבור משפחות מעוטות יכולת.

אביבית לוי שותפה במיזם המדהים הזה כתבה לנו כך:

לפני חודשיים לערך הצטרפתי לעמותה מדהימה באזור מגורי בחולון "עזרה ושותפים לדרך".

עמותה שמחלקת על בסיס יום יומי עד הבית (ובפרט בימי חמישי) מצרכים לסופש שבוע כולל ירקות ופירות לאנשים מעוטי יכולת (מבוגרים,ניצולי שואה,משפחות חד הוריות ומשפחות מרובות ילדים).


במסגרת ההתנדבות זכיתי לקחת חלק בפרויקט שמאפשר לעשות טוב לאחר,והכל תמיד מכל הלב בחג הפורים, בזכות אנשים מדהימים שתרמו ופתחו את הלב-זכינו לשמח כמצוות החג מאות אנשים שיכלו לחגוג את החג כהלכה.

כמובן,לא שכחנו את הילדים שהגיעו לאסוף משלוחי מנות שנתרמו עבורם מכל הלב. כל זה תחת חגיגה אמיתית של תחפושות (כמובן שלא חורגות מהנחיות הממשלה).בנוסף,התברכנו גם במתנדבים שהגיעו לעמותה ממקווה ישראל בחורים מדהימים לפני צבא שכבר בחודש הבא מתגייסים לשרות משמעותי נאחל להם בהצלחה

אז איך תוכלו גם אתם לפתוח את הלב כדי לאפשר לעוד משפחות לחגוג את חג הפסח?

במסגרת העמותה אנו אוספים תרומות ומצרכי מזון. כל מי שידו משגת ויוכל לתרום ולו מעט,יתקבל בברכה. (כמובן,מוצרים כשרים לפסח). בנוסף,אם אתם ספקים/מכירים ספקים שירצו לעזור ולתרום.איך תורמים?ניתן לתאם איתי 0525448787 אביבית.

בנוסף,ניתן לתרום ישירות לעמותה:בנק מזרחי סניף 411מספר חשבון 287853עמותת עזרה ושותפים לדרך. אנחנו כבר נדאג להעביר הלאה את התרומות!

אם אתם מעוניינים להתנדב ,מה הלאה?

מוזמנים ליצור איתי קשר בפרטי במספר הטלפון האישי שלי 0525448787 (אביבית), או 0509111191 (יוני).

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem