כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גם אני בוחר/ת… לתרום שיער למען חולות סרטן בישראל!

גם אני בוחר/ת… לתרום שיער למען חולות סרטן בישראל!

מזדהים עם ההצהרה הזו? זו ההזדמנות שלכם לא לפזר הבטחות אלא ליישם!

ביום חמישי הקרוב 20/2/2020 בשעה 17:00 בככר צה"ל המחודשת בחולון, יתקיים הפנינג ססגוני שכותרתו "שקוף שזה סגול" שמטרתו איסוף 70 צמות עבור פאות לנשים חולות סרטן בישראל, שיועברו ל"עמותת פ.ל.א – פאות לכל אשה" ביוזמתה של אמנית השיער דנית אנקר ואשר לראשונה  יתבצע ב"משאית השקופה" של הרדיו החברתי הראשון אשר גם יעביר יום שידורים מיוחד מהאירוע.

השיער, כמו הכנסות מהדוכנים והפעילויות שיתקיימו – יועברו קודש לעמותת "פ.ל.א- פיאה לכל אישה" עמותה המפעילה כ- 20 מספרות במחלקות האונקולוגיות ברחבי הארץ ומחזירה את החיוך והבטחון העצמי לאלפי נשים בתקופה קשה שהן עוברות.

אמנית השיער דנית אנקר, אשר פועלת כבר מספר שנים למען העמותה באיסוף שיער היא היוזמת ומארגנת ההפנינג, שבמהלכו היא וצוות הספרים שלה יספרו את התורמות והתורמים שיגיעו בהתנדבות מלאה!  דנית מספרת " איבדתי את אבי למחלת הסרטן, ובתקופה בה ליוויתי אותו במחלה ראיתי את הכאב והצער הרב של נשים בכל הגילאים, כאשר בעקבות הטיפולים, הן מאבדות את השיער, שלא לחינם נקרא "עטרת הראש". וקיבלתי החלטה לפעול ולעזור בהתנדבות על מנת לאסוף שיער לפאות עבור אותן נשים יקרות, והצבתי לעצמי מטרה להפנינג הקרוב להגיע ל-70 צמות שיער שיתרמו לעמותה!".


אנקר פנתה לאלי בן זיקרי, מנכ"ל עמותת פ.ל.א. והציעה את עזרתה. שכמובן התקבלה בשמחה ומזה מספר שנים הם פועלים בצוותא ועל תוצאות שיתוף הפעולה הזה יעידו חולות אונקולוגיות רבות שהשמחה והבטחון העצמי חזרו לחייהן.

אלי בן זיקרי, מנכ"ל עמותת פ.ל.א, ספר נשים במקצועו, פתח את העמותה בעקבות סיפורו האישי. לפני 14 שנה, אלי חלה בסרטן, ובתקופת אישפוזו, נוכח בצער הרב שנגרם בשל איבוד השיער בעת הטיפולים.  הוא גם שמע על העלויות הגבוהות של רכישת פאות ותחזוקתן,  שנשים רבות לא יכלו לעמוד בהם. ושם לעצמו כמטרה לספק פיאות מותאמות אישית לכל אשה חולת סרטן, בעלות סמלית. ופתח מספרות במחלקות האונקולוגיות ברחבי הארץ על מנת לספק שירות תחזוקה (חפיפה וסידור) לפאות. לאחרונה פתחה העמותה בשיתוף בי"ח קפלן קורס הכשרה לפאניות, אליו מנותבות נערות ונשים שנפלטו ממסגרות וכך הן גם מקבלות מקצוע ופרנסה וגם פועלות לטובת הכלל.

עוז מזרחי הבעלים של המשאית השקופה, אשר תשמש כמספרה ניידת ביום האירוע, החליט לגייס את הרדיו החברתי הראשון לשידור חי מהאירוע כדי להעלות את המודעות לנושא. מזרחי אומר "כפעיל חברתי, אני רואה חשיבות רבה בעידוד תרומות שיער לחולות אונקולוגיות, אשר נאלצות לעבור בתקופת הטיפולים מעבר לכאב והסבל הפיזי גם איבוד הבטחון העצמי עקב נשירת השיער, וששמעתי על היוזמה המדהימה של דנית  ועל פעילותה של עמותת פ.ל.א החלטתי לתת במה גם ברדיו החברתי כדי לקדם את המודעות לנושא ואני מקווה שכלי תקשורת אחרים ירימו אף הם את הכפפה ויצטרפו אלי בפעילות חשובה זו!".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem