כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גן "הפרח בגני" בראשון לציון אירח הבוקר את גן "רעים" מקיבוץ בעוטף עזה

גן "הפרח בגני" אירח הבוקר את גן "רעים" מקיבוץ בעוטף עזה * המפגש הוא המשך הקשר החם בין שני הגנים מתחילת שנת הלימודים * הילדים החליפו ביניהם איגרות שנה טובה וציורים * ראש העירייה, רז קינסטליך, קידם בברכה את הילדים ואמר "כיף לראות אתכם נהנים יחד"

ילדי עוטף עזה הגיעו הבוקר לראשון לציון והתארחו בגן חמ"ד "הפרח בגני" במזרח העיר. מפגש זה בין ילדי 3-5 הוא המשך הקשר החם שנרקם בין שני הגנים מאז תחילת שנת הלימודים.

הילדים נהנו מתחנות הפעלה, משחקים ופעילויות משותפות. ראש העירייה, רז קינטסליך, הגיע לגן עם חברת המועצה מיכל קלדרון המחזיקה בתיק החינוך הדתי לאומי. "כיף לראות אתכם משחקים ביחד, נהנים ויוצרים קשרים" אמר קינסטליך לילדים מעוטף עזה והוסיף "אני יודע שלפעמים לא נעים לכם, אבל אני רוצה שתדעו שתמיד נשמח לארח אתכם". הילדים קיימו ארוחה משותפת וצפו בהצגה "לב הים הגדול" בהשראת ספרו גלעד שליט –"כשהכריש והדג נפגשו ". ההצגה עוסקת בחברות, קבלת האחר, סובלנות ודעות קדומות.

הקשר בין שני הגנים החל כבר בחודש ספטמבר, עם תחילת שנת הלימודים. הילדים החליפו ביניהם איגרות שנה טובה וציורים. בחנוכה, קיימו שני הגנים מסיבה בסימן "מאירים את העולם בתורה ובמעשים טובים" ובה היו דוכנים הקשורים לחג.

חברת המועצה, מיכל קלדרון, הוסיפה: "מתוך העיסוק שלי בנושאי חרום בעיר, ראיתי את ההשפעה הקשה על הילדים בעוטף עזה והחלטנו במשותף עם הגננת נורית ניני לחבק את הילדים המקסימים ולהביע את אהבתנו".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem