כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דורית רוצה לנצח את הסרטן

חייבים לעזור לאמא שלי האהובה לנצח את הסרטן

דורית סימון ברזילאי תושבת חולון בת 53 מילדותה ,נשואה עם שלושה ילדים חלתה במחלת הסרטן,בשנה האחרונה מצבה הורע והיא חיפשה דירה יותר נוחה עם עם מעלית מכיוון שמצבה הרפאי הקשה עליה לעלות אפילו במדרגות, לכן עברה לבאר יעקב.

דורית אומרת למערכת כל חיי נתתי מעצמי למען האחר אני אישה עם שמחת חיים ,אפילו הרופאים מתבדחים על כך,כעת אני זקוקה לעזרה,העזרה שלכם,אני ניסיתי כל תרופה אפשרית כעת הסיכוי היחיד שיש לי היא תרופה בשם הנטרו שעלות הטיפול בה היא כמאה אלף שקל לחודש לשלושה חודשים משמע שלוש מאות אלף שקלים שאני צריכה לגייס בעצמי מכיוון שהתרופה לא בסל התרופות.

התרופה היא הסיכוי האחרון שלי לחיות אני מקווה שהטיפול יצליח כי זה הסיכוי האחרון שלי לחיות.

קורל ביתה של דורית אומרת למערכת :חייבים לעזור לאמא שלי האהובה דורית לנצח את הסרטן
גם בתוך הכאוס של הקורונה יש מלחמות נוספות, מלחמות על החיים. אמא שלי האהובה זקוקה לטיפול שעולה יותר מ 100,000 ₪ בחודש ואינו ממומן על ידי שום גורם. גייסנו כספים רבים בתוך המשפחה אך זה לא מספיק ולכן אנחנו פונים לעזרתכם! נודה אם תסייעו ותתרמו באמצעות הלינק או דרך ביט למספר 054-5720726

גם חברים לרפואה התגייסו למען דורית וכך נכתב בדף הפייסבוק שלהם:


דורית בת 53 נשואה ואם ל3 ילדים מבאר יעקב חלתה לפני 9 שנים בסרטן שד שהפך להיות גרורתי, היא עברה טיפולים כימותרפיים וטיפולים ניסיוניים שונים וכעת שום טיפול לא משפר את מצבה, הרופאה המטפלת בה בביה"ח שיבא המליצה על טיפול בתרופה ENHRTU שעלותה לשלושה שבועות כ – 96,000 ש"ח!!

דורית בת 53 נשואה ואם ל3 ילדים מבאר יעקב חלתה לפני 9 שנים בסרטן שד שהפך להיות גרורתי, היא עברה טיפולים כימותרפיים וטיפולים ניסיוניים שונים וכעת שום טיפול לא משפר את מצבה,


הרופאה המטפלת בה בביה"ח שיבא המליצה על טיפול בתרופה ENHRTU שעלותה כ96000 שח לחודש

בדף הפייסבוק של חברים לרפואה יש עוד אפשרויות לתרום למען דורית.אנא תרמו ברוחב לב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem