כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דרור יקיר מונה למנהל מאוחדת 'קדמת ראשון'

"אני גאה להיות חלק מנבחרת המנהלים של מאוחדת"

דרור יקיר מונה למנהל מאוחדת 'קדמת ראשון'

מאוחדת מינתה את דרור יקיר קרקו למנהל מרפאת 'קדמת ראשון' (פיקא) בראשון לציון: "אמשיך להקפיד על השירות הניתן ללקוחות מאוחדת ולחזקו, דרך המעקב והשיח האישיים, הנראות, הנוחות והנגישות של כלל מבוטחנו"

דרור יקיר קרקו (37, נשוי + 3), יליד ראשון לציון, מונה למנהל מרפאת מאוחדת 'קדמת ראשון' בעיר.

דרור שירת כ-19 שנה בצה"ל, רוב שנותיו בחיל הרפואה. בתפקידיו האחרונים שימש מפקד רפואת המומחים לחיילי צה"ל במרחב דרום, סגן מפקד בית הספר לרפואה צבאית וסגן קצין הרפואה של עוצבת הבשן – היא אוגדת רמת הגולן והחרמון. הוא קצין ארגון רפואה במקצועו ובכל תפקידיו ניהל מערכי בריאות ורפואה והוביל תהליכים שונים של התייעלות, שדרוג, מיטוב והנגשת שירותי רפואה, בין אם בשגרה ובין אם בחירום.

הוא אוחז בתואר שני M.H.A ותואר ראשון B.A בניהול וארגון מערכות בריאות, מאוניברסיטת אריאל בשומרון. למאוחדת הגיע, לדבריו, "בגלל המשפחתיות, הייחודיות של מאוחדת בקשר האישי עם המטופלים והקדמה הטכנולוגית – ההיברידיות וככלל, הרצון לקדם את שירותי הרפואה למאה הבאה".


"אני גאה להיות חלק מנבחרת המנהלים של מאוחדת" אמר עם מינויו. "בחזוני אני רואה כיצד החמלה והאכפתיות בקרב עובדי המנהל, משתלבת זה בזה לרווחת המטופלים. ידוע כי מאוחדת שמה את המטופל לפני הכל – ואמשיך להקפיד על השירות הניתן ללקוחות מאוחדת ולחזקו, דרך המעקב והשיח האישיים, הנראות, הנוחות והנגישות של כלל מבוטחנו. החזון שלי הוא שהמטופלים ירגישו שמאוחדת היא בית, ואני יודע שעבור אוכלוסיות מסוימות מאוחדת היא הבית הראשון".

מנהל מרחב יהודה חוף במאוחדת אורי אטון: "דרור מביא עימו לתפקיד המאתגר ניסיון רב שנים בתחום הרפואה ואני סמוך ובטוח שעם כישוריו הרבים הוא יתרום רבות למהפכה של מאוחדת בשירותי הבריאות, בהתאם לתפיסת החדשנות שתותאם לצרכי הקהילה בראשון לציון. אנו מאחלים לו הצלחה רבה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem