כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דרמה במרפאת האחיות של מכבי בחולון

צוות האחיות יילד תינוקת בלידת חירום

דרמה במרפאת האחיות של מכבי בחולון :צוות האחיות יילד תינוקת בלידת חירום
 
כשהאחות ז'אנה שבידלר ממכבי שירותי בריאות בחולון הגיעה הבוקר לעבודה, היא לא תיארה לעצמה שמשמרת שגרתית תסתיים בלידה בהפתעה.
"פרידה שני (37) הגיעה אלינו בשבוע ה- 38 להריונה לבדיקת מוניטור שגרתית", מספרת ז'אנה בהתרגשות. "בזמן הבדיקה היא התלוננה על לחצים חזקים בבטן התחתונה, ומכיוון שאני בעצמי ילדתי לפני 10 חודשים והזיכרון אצלי עוד טרי, הייתה לי תחושה שלא מדובר כאן במצב שיגרתי אלא במקרה מיוחד. כשהבנו שהלידה אכן קרבה, יחד עם האחיות נטלי בורוכוב ונוגה לוי הזעקנו את עוד רופאים ואחיות שהיו במתחם 'אשפוז יום' הקרוב. הם  בדקו את פרידה, פתחו את ערכת החירום והחלו להתכונן ליילד אותה במקום".
 
"האדרנלין של כל הצוות היה בשמיים", מחייכת ז'אנה וממשיכה: "כל אותו הזמן היולדת, שהייתה מאוד מבולבלת מהסיטואציה, ניסתה לקום וביקשה להתפנות לבית החולים באופן עצמאי עם ההורים שלה שנכחו במקום. כמובן שהרגענו אותה, הסברנו לה שהיא באמצע לידה ושהיא לא יכולה ללכת כרגע כדי שלא לסכן את עצמה ואת העובר. תוך כדי הסיטואציה המורכבת של לידה בתנאים מאתגרים, הגיע גם שליח עם חיסוני הקורונה שגם בהם היה צריך לטפל במקביל. זה היה רגע  שתיאר במדויק את מאפייני התקופה שבה אנו חיים".
 
הלידה עצמה התרחשה מהר מאד- בלי אפידורל אבל עם הרבה מקצועיות ואנושיות ותוך זמן קצר הגיחה לאוויר העולם תינוקת מקסימה, שהועברה יחד עם אימה להמשך טיפול בבית החולים. "כולנו עמדנו ליד היולדת והזלנו דמעות של התרגשות. זו באמת הייתה חוויה יוצאת דופן שלא עוברים כל יום", מסכמת ז'אנה. "אני שמחה שזה נגמר בטוב ועוד יותר שמחה שיכולנו לקחת חלק באירוע המרגש והנדיר הזה".
 
ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות ורופא נשים בהכשרתו:  "לידה היא חוויה עוצמתית ומרגשת ואני שמח שהצוותים המנוסים שלנו היו שם כדי לקבל את הלידה. האירוע המשמעותי הזה מסמל את הרב גוניות שלנו במכבי – מצד אחד אנו עומדים בחוד החנית של מבצע החיסונים הלאומי ומחסנים אלפי אנשים ביום ומצד שני מסייעים בהבאת תינוקת חדשה לעולם. אני שמח שהייתה לנו את הזכות להיות חלק מהרגע המאושר ביותר של המשפחה ומאחל להם שיגדלו את התינוקת בשמחה ובבריאות טובה".
 
 
 

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem