כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

האם אלימות הפכה לעניין שבשגרה?

טור דעה מאת אורטל שניצר

הקרב על חיפה!

כשקוראים למשחקי כדורגל "קרבות" אנחנו מגיעים מראש בציפייה מסוימת ואכן אנחנו מצפים לראות את הלוחמים שלנו.
בחברה שלנו המילים, הביטויים מגיעים מהיום יום שאנחנו נחשפים אליו. כשבעלי קבוצת כדורגל מובל לחדר החקירות כאחרון העבריינים ושלל עבירות קשות שונות ומשונות נזרקות לאוויר אל לנו להיות מופתעים שברגע שנשמעת השריקה אכן בעיטת הפתיחה מתחילה.

אני זוכרת את הימים בהם הייתי במגרש גם עם אוהדים של הקבוצה השנייה, נפגשנו אחר כך בבית הספר, בעבודה או סתם בשכונה הישנה צוחקים על זה או על אחר וממשיכים בשגרת יומנו אבל נראה שההקצנה שעוברת החברה שלנו בכל תחום חיים מגיעה מהר יותר למגרשים, אירוע רודף אירוע ואני בטוחה שהכתבה הזו היום תהיה בקטנה לעומת זו של מחר.
האלימות שהייתה פעם זוכה לכותרות מהדהדות היום אפילו לא מזיזות לאף אחד, ובינינו ראינו כל כך הרבה שעוד כותרת-מה כבר תשנה.
הטרדות מינית מושתקות, הימורים זה עניין בשגרה אז כל מה שנותר זה אלימות קשה והפעם כשזה מגיע מכיוון שאמור לשמש דוגמא מה עוד נותר להגיד שכבר לא קרה?

לא צריך להיות מזקני העיר שמספרים כל מיני סיפורים שפעם היה פה שונה, צריך לבחון את עצמנו איפה אנחנו פוגשים את זה איפה זה מופיע לנו, במגרש הביתי שלנו בחצר, בגינה ובמקומות מכובדים אחרים כמו בתי חולים.
אלימות שהפכה לעניין בשגרה, כשהאלימות היא חלק מהחברה עצמה אסור לנו לנתק את הספורט מהחיים היום יומיים שלנו, כי הספורט הוא המראה שלנו וככול שנשקר לעצמנו ככה נחטוף חזק יותר.
מה לעשות? הליגה השישית בטיבה עדיין לא מאכזבת
רוצים להפריד בין "לה פמיליה" לחוגג, בין הקוון לאוהד, בין הפועל למכבי, אבל האמת פשוטה היא
אלימות היא פגע חברתי והיא המציאות שלנו ולא צריך לשנות את האלימות בספורט צריך לשנות את החברה עצמה! צריך להציב מראה מול האנשים ולהחליט- לא עוד!!!
כשהמשטרה משחררת פורעים בבתי חולים ומגרשי כדורגל ברור לנו שאין מי שישים רסן.
אני כאן קול השינוי וזה תלוי בי, בך. בכם.
אנחנו הדור שרוצה להחזיר את ההנאה למגרשים, למגרש הכדורגל כמו גם למגרש השכונתי היכן שהילדים שלנו משחקים.
ראיתי אצלי בשכונה ילדים משחקים משחקים תמימים ופשוטים, כמו שהיינו פעם, וכשזה שהפסיד התעצבן בא אליו זה שניצח ואמר לו-"עזוב. מחר יש לנו עוד משחק" והם הלכו ביחד שניהם שמחים, שניהם מחובקים צוחקים ואני? הבטתי בהם רציתי להיות כמותם.
גדלנו התבגרנו והתקלקלנו, עכשיו הזמן לתקן
לא לנו. להם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem