כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

האם יוקם מאגר DNA לכלבים

צפו בסרטון ובתשובה של ראש עיריית חולון מוטי ששון

מטרד צואת הכלבים בעיר חולון הפך להיות בעייה שמעיקה על תושבים רבים.

בישיבת המועצה האחרונה חברת המועצה אלינור מטלון מטעם סיעת הצעירים העלתה הצעה לסדר בה דרשה להקים מאגר DNA לכלבים על מנת למגר ולטפל בריבוי צואת הכלבים שלא נאספת ברחבי העיר.

ראש עיריית חולון מוטי ששון השיב כי דורשת הוראה מפורשת בחקיקה לשם כך לשם הדוגמה כדי להזריק שבב דרושה הסמכה מיוחדת .

קיימת עמדה של משרד החקלאות שאומרת שלא ניתן להתנות רישיון כלב במתן דגימה .

כל דגימה שנלקחת מבעל חיים עולה כסף רב וקשה לזהות את בעל החיים בבדיקות המתבצעות כעת .


אין אף רשות בארץ שאוכפת DNA רק עיריית קצרין מבצעת פיילוט באיסוף דגימות שיער

כרגע התהליכים אינם בשלים לתהליך המתבקש.

בשבוע האחרון עיריית חולון הוציאה הודעה שאגף הפיקוח והשיטור העירוני החל לבצע אכיפה גם באמצעות רחפנים בעיקר על עברות הנוגעות לזיהום במרחב הציבורי, השלכות פסולת לרבות פסולת בניין בחולות ובאזור התעשייה, איתור כלבים מסוכנים וכלבים משוטטים, ונדליזם בגנים ציבוריים כולל נסיעה אסורה בטרקטורונים, גניבות חול, פלישות גורמים לשטחים ציבוריים נטושים  ועוד. בתקופת זו משמש הרחפן גם לאכיפת תקנות הקורונה כמו איתור התקהלויות אסורות.אולי משם תבוא הישועה

הרחפנים בעלי יכולת תיעוד וצילום מהאוויר ביום ובלילה ויתרונם הוא ביכולתם לבצע תצפית על שטח גדול יחסית ולזהות מגוון של עברות. כאשר מפעיל הרחפן מזהה עבירה או חשד לעבירה, הוא מזעיק למקום מפקח על גבי קטנוע אשר מבצע את אכיפת החוק על מבצע העבירה.

מהאגף לפיקוח ולשיטור עירוני נמסר כי "הרחפנים הם כלי עזר נוסף לאכיפת החוק בעיר למען שמירת הבריאות ואיכות החיים של התושבים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem