כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

האם יוקם מרכז לחולי קורונה בראשון לציון?

האם יוקם מרכז לחולי קורונה בראשון לציון?

בשעות אלו' משרד הבריאות מבקש מבית המשפט' לאשר כניסת חולי קורונה למרכז הגריאטרי מלבן/

מעיריית ראשון לציון נמסר: יממה לפני הכרעת ביהמ"ש, משרד הבריאות מבצע מחטף ופועל לפינוי שמונים קשישים ניצולי שואה מ"מלבן" בראשון לציון – רק כדי לאכלס חולי קורונה במרכז גריאטרי, ללא רישוי משירותי הכבאות.

משרד הבריאות לא מחכה לבית-המשפט ומודיע לשופט כי הוא צפוי לפנות בזמן הקרוב את שמונים הקשישים ניצולי השואה ממיטותיהם ב"מלבן", למרות התנגדות עיריית ראשון לציון ועל אף שביומיים האחרונים נוספו עוד אלפי מיטות לחולי קורונה במרכזים שיזם משרד הביטחון ובמלונות שעומדים ריקים.

שיקול הדעת הלקוי והמוטה של משרד הבריאות, בא לידי ביטוי גם בכך שהנוהל שיצר משרדו כולל רשימה של עשרים ושישה בתי חולים בכל רחבי הארץ – למעט עיר אחת שבתי החולים והמרכזים הגריאטריים שלה הוחרגו, בני-ברק. בעקבות החלטת שר הביטחון, נוספו בימים האחרונים עוד אלפי מיטות לחולי קורונה במרכזים שייפתחו ברחבי הארץ ובמלונות שעומדים ריקים והוכשרו לשם כך.

"שפע החלופות שקיימות בשטח כמענה לחולי קורונה, רק מחדד את חוסר הסבירות בהתנהלות הבריונית הזאת של משרד הבריאות", אומר היום ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך. הדיון מחר בבית משפט השלום בראשון לציון צפוי להכריע בעתירה שהגישה העירייה נגד משרד הבריאות, שביקש להביא חולי קורונה למרכז גריאטרי במרכז העיר. העירייה דרשה צו מניעה וצו סילוק נגד המשרד בנימוק שהוא פועל באופן שמסכן את הקשישים ואת התושבים. בימים הקרובים צפוי להתפרסם דו"ח חמור של מבקר המדינה על אי מוכנות משרד הבריאות ומערכת הבריאות להתפרצות מחלה מסוכנת. רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "קיבלנו היום הוכחה נוספת לכך שתושבי ראשון לציון לא מעניינים את משרד הבריאות, גם אוכלוסיית הקשישים לא מעניינת אותו ואפילו בית המשפט – לא. כגנבים לאור יום, מנסים אנשי משרד הבריאות לקבוע עובדות בשטח, תוך כדי הליך משפטי נגדם. נעשה כל שנדרש כדי למנוע את המחדל ולא נחכה לוועדת החקירה הממלכתית


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem