כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

האם מיום ראשון יזכו תושבי חולון לחנות עם תווי חנייה ?

צפו בחדשות המקומיות ובהצעה החדשה לסדר

ביום ראשון הקרוב תתקיים ישיבת מועצה וחבר המועצה יעקב מזרחי הגיש הצעה לסדר בנושא כחול לבן בעיר חולון,.

יעקב מזרחי חבר המועצה אומר שכיום חולון נמצאת רחוק משאר הערים בנושא החניה,לכן הצעתי בשלב הראשוני להנפיק תווי חניה לכל תושבי העיר ללא שום קשר למספר הרכבים שברשותם.

תושבי חולון שנהנים כיום מחניה חינם, ימשיכו לחנות את רכבם בכל רחבי העיר בחינם, ישנם אחרים שיגידו אז למה נחוץ לנו תו חניה וכאן זה המקום להסביר.

חולון לא השכילה לבנות חניונים בעיר וקיימת מצוקה אדירה של מקומות חניה בפרט בשכונות הישנות.

תווי החניה יעשו סדר בעיר, יפנו אלפי רכבים נטושים וגרוטאות ובטח ייתנו מענה מסויים לתושבים.


בשלב השני נערוך פיילוט בשכונות עם מצוקת חניה,באותם שכונות ננפיק תו חניה אזורי,התו האזורי באותם שכונות ייקנה לאותה אוכלוסיה של אותו רחוב עדיפות לחניה מהשעה 18:00 עד למחרת בשעה 07:00.

ידוע שבשעות הערב כאשר הציבור חוזר מהעבודה קשה לו למצוא חניה שקרובה לביתו,זה יעבוד באופן כזה שצד אחד של הרחוב יוכלו לחנות רק תושבי הרחוב ובצד השני יוכלו לחנות תושבי העיר בחינם ותושבי חוץ בהפעלת פנגו/סלופארק.

אני בטוח שזה לא ייתן מענה על כל בעיות החניה שקיימות בעיר אבל ישפר משמעותית את נושא החניה בעיר, כולי תקווה שראש העירייה וחברי המועצה יאשרו את ההצעה שלי.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem