כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

האם מרחב איילון יפורק?

האם בקרוב תהיה תחנת משטרה לחולון ותחנת משטרה בבת ים

לפני מספר ימים העלה ראש עיריית בת ים צביקה ברוט שאלה שמעסיקה חלק מתושבי בת ים וחולון והיא מדוע אין תחנת משטרה נפרדת לבת ים וחולון.

כרגע הערים חולון ובת ים והמועצה המקומית אזור מאוגדות למרחב אחד שנקרא מרחב איילון ולמרות שפיזית ממוקמת תחנת מישטרה ברחוב פיכמן בחולון וברחוב רזיאל בבת ים אין הם נקראות תחנת חולון או תחנת בת ים.

צביקה ברוט ראש עיריית בת ים כתב ברשתות החברתיות כך:

בת-ים היא אחת הערים הגדולות במדינה. למרות זאת, כבר 20 שנה אף אחד לא הצליח לשכנע את המשטרה להחזיר לבת-ים תחנת משטרה משלה. האבסורד הוא שלמשטרה יש אצלנו מבנה גדול ברחוב רזיאל – אבל רוב התחנה שלנו יושבת בעיר שכנה. זה לא יכול להימשך. מהלך כזה, עליו התחייבתי לפני הבחירות, יביא ליותר שוטרים ליד הבית, ויותר תחושת ביטחון ברחובות.אנחנו בעירייה מפעילים מסביב לשעון את השיטור העירוני והפיקוח כדי להפעיל יד קשה מול פשיעה, אלימות, וגם מפגעי רעש של אופנועים, נפצים או הומלסים. אבל תחנת משטרה בעיר בת-ים תאפשר לשדרג את הטיפול הזה שנמצא באחריות משטרתית. השבוע אקיים כמה דיונים בנושא, ואני פועל כבר תקופה ארוכה מול השר לבטחון פנים. הפעם בת-ים לא תסכים לקבל תשובה שלילית.

בחולון לא נשמעה קריאה או רצון להצטרף לקריאתו של ראש עיריית בת ים ודבר זה הפתיע תושבים רבים שפנו למערכת וטענו על העדר תחושת ביטחון אישי ברחובות חולון.


האם בקרוב נקבל תחנה אחת לחולון ואחת לבת ים ?כנראה שכן אך ימים יגידו מכיוון שכלום עוד לא אושר והכל בגדר תוכניות.

ממשטרת ישראל נמסר:

מטה מחוז ת"א מנהל מזה תקופה ארוכה עבודת מטה קפדנית לבחינת הקמתן של תחנות משטרה חדשות בערים חולון ובת ים, כחלק מהליך העצמת השירות לציבור למען שלומו ובטחונו האישי.
בהתאם להתפתחות ההליך הארגוני, תצא הודעה רשמית כמקובל.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem