כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הגיעו מחו"ל ויתכן והדביקו רבים

חשש להדבקת קורונה בחולון

אתמול פורסם באתר המחדש על כך ששבעה בני משפחה שהגיעו מניו יורק על מנת לקבור את בת משפחתם שנפטרה כתוצאה מהקורונה כאן בישראל .המשיכו מייד עם נחיתתם משדה התעופה לבית הקברות ללויה בת 100 איש ושם לבית כנסת בחולון תוך כדי כך שהם נפגשים עם בני משפחה רבים בניגוד להנחיות.

כזכור ההנחיות של משרד הבריאות מחייבות בידוד של 14 יום לשבים מחו"ל.ובמקרה הזה יש עברה על ההנחיות.

היהודיה המנוחה כבת 70 שנפטרה בסוף השבוע האחרון הוטסה לכאן עם מטוס פרטי בעלות בערך מאתיים אלף דולר ,מדובר במשפחה די אמידה כאשר על פי הפרסומים היא מחזיקה את הקהילה הבוכרית בקווינס והם עוסקים ביהלומים ונדלן.

מקרה זה הכעיס תושבים רבים שחוששים שמא תהיה הדבקה המונית בבית הכנסת ובחולון עקב הפרת ההנחיות תושבת אחת כתבה :

זה עוד לא הסתיים.
משפחה אמידה שמתגוררת בארה"ב שכרה מטוס פרטי כדי לקבור את אם המשפחה בארץ שנפטרה מקורונה.
המשפחה שכרה מטוס בעלות 200 אלף שקל שנחת היום בנתב"ג. משם המשיכה המשפחה לבית הקברות להפרד מאימם. לאחר מכן נסעה המשפחה לחולון כדי לפגוש את שאר בני המשפחה שלא יכלו להשתתף בלוויה.
היום עזבה המשפחה את הארץ ובכך אולי הדביקה אזרחים רבים שומרי חוק בקורונה


תגובת משטרת ישראל כפי שנלקחה מהאתר : "בהתאם לתקנות לשעת חירום, כל הנוחתים בישראלים חיידים לדווח כל העת ולשהות בבידוד במשך 14 ימים. הטיפול בנושא השבים מחו"ל נמצא באחריות משרד הבריאות, והמשטרה פועלת לביצוע אכיפה יזומה ומגיבה במקרה של הפרות, זאת בהתאם לרישום מעודכן המועבר לנו על ידי משרד הבריאות. המקרה שתואר ייבדק"

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem