כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הגיע זמן הגלידה

טור הקולינריה מאת רואי פרסול

הגיע הזמן לגלידה-טור הקולינריה מאת רואי פרסול
גלידות פלדמן ותנובה מעמיקות את שיתוף הפעולה שהחל לפני כשנתיים, ולאחר השקה מוצלחת של סדרת טילוני "YOLO" בקיץ 2021, משיקות לראשונה גם סדרת שלגונים מבית "YOLO" בשלושה טעמים מפתיעים. הסדרה עשירה בשוקולד, וכוללת שמנת 12% משובחת עם תוספות מפנקות. השלגונים ישווקו בשלושה טעמים חדשים: שוקולד חלב עם שברי וופל, שוקולד בלונדי עם שברי בייגלה ושלגון שוקולד לבן עם עוגיות. השלגונים ישווקו ביחידות במשקל 75 גרם, או במאגדת של 4 שלגוני מיני 50 גרם כל אחד.
ההשקה החדשנית מגיעה לאחר הצלחה של סדרת הטילונים של YOLO בשנה שעברה. שלגוני YOLO מתחברים לטרנד המזוהה בקרב צרכני הגלידות, המבקשים ליהנות מגלידות מפנקות, כמענה אופטימלי לתשוקה לשוקולד. גלידות אלו מהוות כ-50% מנתח השוק של הגלידות, המוצרים
החדשים יכילו את השוקולד האיכותי של YOLO ו12% שמנת עשירה, אשר נועדו להוות לצרכנים פינוק שוקולד כיפי וטעים לימי הקיץ החמים.
מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב בתנובה: "אחת ממגמות המזון הגדולות ביותר בישראל היא מגמת הפינוק. מגמת הפינוק באה לידי ביטוי גם בחיפוש אחר חומרי גלם איכותיים ומתוחכמים וכך גם בעולם הגלידות. בשנה שעברה השקנו את סדרת הטילונים של "YOLO" אשר מביאה פינוק איכותי אמיתי. הגלידה של YOLOעשויה מ12% שמנת משובחת ומשוקולד אמיתי".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem