כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ההורים ניצחו אין חובת מסכות

ההורים ניצחו אין חובת מסכות

בהמשך לשרב הכבד השורר בימים אלו וחובת עטיית המסכות בכיתות בית הספר יצאו הנהגות ההורים ברחבי הארץ והנהגת ההורים בחולון בדרישה לבטל את הדרישה לעטות מסכות ואם לאו אז הם ישבתו.

אתמול הנהגת הורים עירונית החליטה פה אחד על דחיית לימודים משכבות ד- י עד ליום ראשון
בשל עומס החום,איסור שימוש בקולרים,וחבישת מסכות,בחטיבות איסור פתיחת קפטריות

במקביל נעשתה פניה למנהל החינוך בבקשה לאפשר לימדה מרחוק לצערנו נתקלנו באוזניים ערלות

מקוום שמנהלי וצוות בית הספר יגלו הבנה

לאור המחאות שר הבריאות אדלשטיין החליט: אישור הסרת מסיכות בכיתות ובמרחב הציבורי עד לסוף השבוע.


אדלשטיין: "יש לקחת ברצינות את ההגנה מהקורונה. אבל גל החום עשוי להיות מסוכן בפני עצמו. נוכח המלצות הדרג המקצועי, החלטתי להתיר את הסרת המסיכות כאשר אין התקהלות"

נוכח המלצות הדרג המקצועי, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הנחה הלילה (שני) את מנכ"ל משרדו, משה בר סימן טוב, לחתום על היתר להסרת מסיכות בכיתות הלימוד ובמרחב הציבורי, כל עוד לא נוצרת התקהלות.

"סעיף 3ה(ה) לצו בריאות העם מקנה סמכות למנהל לקבוע תנאים ונסיבות בהם לא תחול חובת עטיית מסכה כאמור.

בצו שהוציא בר סימן טוב נכתב כי, "מתוקף סמכותי לפי סעיף 20(1) לפקודת בריאות העם, 1940, ולפי סעיף 3ה(ה) לצו בריאות העם, אני קובע כי בתקופה שמיום כ"ה באייר תש"ף (19 במאי 2020) ועד ליום כ"ח באייר תש"ף (22 במאי 2020), לא תחול חובת עטיית מסיכה לתלמידים השוהים בבית הספר וכן למי שנמצא בשטח פתוח או במבנה שאינו ממוזג, למעט בעת התקהלות, וזאת עקב עומס חום קיצוני הצפוי בתאריכים אלו".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem