כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ההתנגדויות נדחו ובית הספר יקום תוך שלושים יום

למרות העתירות והמחאה בית הספר יקום תוך חודש

אתמול נודע כי נדחו ההתנגדויות של התושבים בשכונת בן גוריון בנוגע לבניית בית ספר להתנהגויות מיוחדות בשכונה שלהם.

התושבים התנגדו לבניית בית הספר מכיוון שהוא אמור להיבנות על מגרש חנייה ציבורי ברחוב משעול השוהם

כזכור בעצומה שפרסמו מתחילת המאבק, נכתב:

אנו תושבי קרית בן גוריון בחולון, מוחים בזאת על כוונת עיריית חולון לבנות בית ספר על שטח חום (המיועד למבנה ציבור) המסומן כגוש 7183 חלקה 23, ברחוב משעול השוהם.

ההתנגדות שלנו נובעת אך ורק מבעיות צפיפות קשות, בעיית תחבורה ותנועה וחוסר נגישות לרכבי הצלה במקרה הצורך,  וגם בעיית חניה קריטית.


במצב הנוכחי, צפיפות הרכבים בעייתית מאוד, בעתיד הקרוב אמורה לעבור רכבת קלה ברחוב שמחה ארליך ובכך גם שטח הכורכר לאורך רחוב ארליך, המשמש כבר זמן רב לחניית מאות רכבים, יבוטל.

אנו קוראים לכל תושבי קרית בן גוריון לחתום על עצומה זאת לביטול לאלתר של ניסיון בניית בית הספר או כל מבנה אחר במגרש זה: יש חלופות אחרות שיכולות להתאים מבלי ליצור בעיות תנועה וחניה.

אין לנו התנגדות לכל בית ספר שיגיע ובתנאי שלא תידרש בניה נוספת על הקיים כבר בגני הילדים.

אנו פועלים בדרכים רבות וחוקיות לביטול רוע הגזירה, וצירוף חתימתך על העצומה שתועבר לראש העיר מוטי ששון, ולוועדה לתיכנון ובניה של העיריה תסייע לנו בתיקון המעוות.   שתפו עכשיו בפייסבוק

אתמול כתב מאיר גילעדי מראשי המאבק:

מצטער להודיע כי הוועדה המקומית (משחק מכור) דחתה את ההתנגדויות להקמת בית ספר על מגרש החניה ולכן ינתן היתר בניה תוך שלושים יום.

האבסורד שמחלקת התנועה קבעה שלא יופחתו מספר החניות אלא כביכול הוסיפו לנו שלוש חניות שהן ממילא זמניות ונמצאות על המגרש (וגם לא נוספו אלא נסללו באספלט).

ושה לראש העיר שלא סופר את התושבים שלו. קורא לשכונת בן גוריון שכונה זקנה שלא צריכה גני ילדים ומביא בית ספר שישמש את כל האזור ולא רק את תושבי קבג.

מצוקת החניה תחמיר והתביעות בדרך של תושבים שרכבי החירום לא יגיעו בזמן עקב פקקים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem