כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הודעה מיוחדת של דואר ישראל

מרכז מסירה חדש בראשון לציון

חברת דואר ישראל ממשיכה בשיפור השירות בראשל"צ פתחה  מרכז מסירה נוסף בעיר.

לאיסוף דברי דואר רשומים וחבילות :"פנינת רוטשילד", רחוב רוטשילד 97

  • חברת דואר ישראל ממשיכה בהרחבת מערך מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים ברחבי הארץ כחלק משיפור השירות ללקוחות, במטרה לצמצם את זמני ההמתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות.

לאור הגידול בהזמנת חבילות מחו"ל  פתחה  דואר ישראל  מרכז מסירה נוסף בראשל"צ, שיאפשר  ללקוחות לאסוף דברי דואר רשומים וחבילות, בנוחות ובפשטות. בראשל"צ ישנם 13 סניפים  ו – 20 מרכזי מסירה.

מרכזי המסירה: "פנינת רוטשילד" הממוקם ברחוב רוטשילד 97,  פועל בימים: א-ב-ג-ד-ה: 12:00-19:00, ו – 09:00-12:00.

מדואר ישראל  נמסר כי  "חברת דואר ישראל ממשיכה בהרחבת מערך מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים ברחבי הארץ כחלק משיפור השירות ללקוחות, במטרה לצמצם את זמני ההמתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות, נציין כי יש להזמין תור מראש ליחידות הדואר באתר החברה, באפליקציה או בטלפון 171 ולהימנע מהמתנה ממושכת".


בדואר ישראל ממליצים לציין מיקוד עדכני בן 7 ספרות בעת ההזמנה לצורך איתור מדויק של הכתובת וכן מספר נייד, על מנת שניתן יהיה לשלוח מסרון בעת הגעת החבילה ליחידת המסירה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem