כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הותר לפרסום: המשטרה עצרה בתל אביב חשוד בעבירות פדופיליה

צפו בתעוד המעצר ממצלמות המעקב

הותר לפרסום: המשטרה עצרה בתל אביב בתום פעילות סמויה, תושב העיר בחשד לעבירות פדופיליה, לאחר שהבלשים הגיעו אל מקום המפגש בו הוא המתין לקטין עמו התכתב ברשת.

במסגרת פעילות ממוקדת וסמויה של משטרת ישראל נגד עברייני מין ברשת על מנת לאפשר סביבה בטוחה לילדינו, במרחב הוירטואלי ומחוצה לו, ביצעו בלשי מחלק הנוער במרחב יפתח פעילות ממוקדת בת"א נגד תושב העיר בשנות ה-50 לחייו בחשד שהזמין אל ביתו נער קטין למפגש מיני לאחר התכתבויות ושכנועים ברשת.

ראשיתה של החקירה הסמויה, לפני מספר ימים עם קבלת דיווח בדבר חשד להתכתבויות מיניות שמבצע החשוד עם מספר קטינים ברשתות, באמצעות אפליקציות שונות, במהלכן מבקש מהקטינים לבצע פעולות מיניות מול המצלמה ואף מזמין אותם להיפגש עימו בדירתו בעיר תוך שכנועים רבים.

בתוך כך, בלשי המשטרה התכתבו באופן מבוקר עם החשוד, שכאמור הזמין את הקטין אל דירתו ואף נצפה ממתין לו ברחוב , סמוך לביתו.

כאשר החשוד המתין לנער שהיה אמור להגיע במונית, הופתע לראות את בלשי המשטרה שהודיעו לו כי הוא עצור לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה נכלא.


בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה האריך בית משפט השלום בת"א את מעצרו של החשוד בשלב זה עד 1.9.21 , לצד הגשת הגשת הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בהתאם.

המשטרה קוראת לציבור באם ישנם קורבנות נוספים שנפגעו בנסיבות דומות, להגיע לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונה על מנת שמשטרת ישראל תוכל לרכז ולבחון את האירועים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem