כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

החוגגים הופתעו באמצע מסיבת יום ההולדת

חולקו 50 דוחות ו6 נעצרו

למרות האזהרות כנגד הדבקות המוניות מסתבר שיש אנשים שלא הפנימו את ההגבלות בקורונה.

אמש(שלישי) חשפו אמש יחידת אתגר בלהב 433 ושוטרי מחוז תל אביב, מסיבה רבת משתתפים שהתקיימה בעסק לשטיפת רכבים בישוב אזור, בניגוד לכל היגיון ובכך עברו על החוק וסיכנו את הציבור.

הפעילות בוצעה בעקבות מידע שהתקבל בזמן אמת, כשהגיעו כוחות משטרה לעסק והבחינו בעשרות אנשים חוגגים במסיבת יום הולדת בניגוד להנחיות משרד הבריאות, תוך הפרה בוטה של הסגר כשהם נמנעים משמירה על ריחוק חברתי ומעטיית מסכות.

ממשטרת ישראל נמסר לנו שבמהלך הפעילות אותר במקום מפר בידוד ונרשמו למעלה מ-50 דוחות לנוכחים במקום בגין הפעלת מקום ציבורי שהפעלתו נאסרה, יציאה ממקום מגורים לפעולה שאינה מותרת והפרת בידוד. כמו כן 6 נעצרו לחקירה באזהרה בסיומה שוחררו ונגד בעל העסק נפתח תיק פלילי.

עוד המסר לנו ממשטרת ישראל תפתח בחקירה פלילית נגד אזרחים שבחרו להתעלם ביודעין מהנחיות משרד הבריאות, כשהם רואים לנגד עיניהם את תועלתם האישית מתוך כוונה להטעות את רשויות האכיפה.


אנו פונים לציבור האזרחים ומבקשים להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות בנושא, שכן התעלמות מהן וזלזול בהן משבשים את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. מפרי צווי הבידוד של משרד הבריאות אף עלולים להפיץ את הנגיף, להדביק ולסכן את חייהם של אזרחים נוספים ללא ידיעתם.

משטרת ישראל תפעל על מנת למצות את הדין עם כל מי שיבחר להתעלם מהוראות משרד הבריאות ויגרום במעשיו, ברשלנות או במתכוון, לסיכון של התפשטות נגיף הקורונה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem