כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

החלום של אלי וליאור הוא להקים משפחה בישראל.

מי מוכן לעזור לאלי וליאור להקים משפחה בישראל.

החלום של אלי וליאור הוא להקים משפחה בישראל.

אלי בן35 וליאור38 גרים במרכז והתחתנו בדנמרק באופן רשמי (מאחר ולא ניתן להתחתן בארץ), בארץ הם קיימו אירוע אזרחי בישראל עם המשפחה והחברים.

אלי וליאור אומרים "יותר מהכל אנחנו רוצים להפוך למשפחה. במהותנו אנחנו כבר הורים, בלי תינוק.

היי לכם, אם הגעתם עד לכאן אז כנראה שהבקשה שלנו מעניינת אתכם. אנחנו מבטיחים להסביר אותה הכי טוב שאפשר.

הדרך היחידה כיום להביא ילדים לעולם לזוג חד מיני באמצעות הליך פונדקאות יקר משחשבתם אשר מתרחש בחו״ל. המחירים מטורפים וכך גם החלומות על להשיג את הסכומים האלו. במציאות בה אנחנו חיים זה בלתי נתפס שאת הדבר שכל אחד ואחד מהזוגות הסטרייטים יכולים לממש בכזו קלות, עלינו מופעלות כל כך הרבה סקנציות ודורשים מאיתנו סכומי עתק בשביל המשכיות, בשביל מימוש עצמי ובשביל להעניק אהבה בלתי נדלית לתינוק קטן שהוא שלנו לחלוטין.



כיום, אחרי שלא ניתן לאמץ יותר במדינת ישראל כזוג חד-מיני ולא ניתן לעשות פונדקאות בישראל כזוג חד מיני .


האופציה היחידה הרלוונטית שעומדת בפנינו זו פונדקאות

גם היא בחו״ל והיא כמעט בלתי אפשרית. אנו נשמח לתמיכתם. בזכותכם נגשים את החלום להיות הורים.

את תהליך הפונדקאות ניתן לבצע כיום אך וורק בחוץ לארץ התהליך לוקח בממוצע בין שנה וחצי לשנתיים ועלותו מגיעה לממדים מטורפים של 400,000 ש"ח בקירוב!!!!

לפני שלוש שנים יצאנו לדרך מלאי תקווה ואנחנו עדיין מלאי תקווה להגשים את חלומנו. לפני שלוש שנים עשינו קמפיין מימון המונים שלא צלח אך לא התייאשנו ועם הרבה אמביציה ורצון הצלחנו להשיג את הכסף מהלוואות שונות שלקחנו והתחלנו תהליך באלבניה.

התהליך באלבניה היה ארוך ומלא עליות ומורדות ומפחי נפש. התהליך באלבניה הופסק עקב בעיות טכניות ובירוקרטיות שהיו באלבניה והפסדנו 200 אלף ש"ח וחויינו מפח נפש לא קטן אך אנחנו כאן ואנחנו לא מוותרים על החלום שלנו להיות הורים.

כיום אחרי אגירת כוחות נפשיים, אנחנו מוכנים להתחיל את התהליך שוב.


שנינו עובדים במשרות מלאות (פלוס פלוס), חוסכים ומנסים להגיע לשלב שבו נוכל לקחת הלוואה נוספת גם היא תגיע), בתקווה שתהיה קטנה ככל האפשר (כי גם אותה נצטרך להחזיר) על מנת להתחיל את התהליך – המבורך אמנם, אך הכול כך מסובך הזה – ולהפוך להיות הורים.

כאן אתם נכנסים לתמונה


אנו מבקשים ממכם לתמוך במטרה שלנו. ידינו כבולות והחלום לא מתקרב משנה לשנה. מי שיכול לפתוח את הלב ולו במעט שהוא יכול, יעזור לנו להתקדם צעד נוסף אל החלום של הקמת משפחה (דבר שהוא כל כך טריוויאלי עבור אחרים).


הסכום המבוקש – 150,000ש"הוא סכום הנדרש לנו על מנת להתחיל את הליך הפונדקאות .


אנו מבקשים מכם לתמוך במטרה שלנו ולפתוח את הלב, לתמוך ולפרגן בכל סכום שנוח לכם (הרי הרבה סכומים קטנים בסוף מצטברים לסכום גדול) -ביחד איתכם נצליח להתקדם צעד נוסף אל החלום של הקמת משפחה קטנה משלנו. אנחנו בטוחים שיחד נצליח להגשים את החלום שלנו להיות הורים.

אנחנו מזמינים אתכם לעזור לנו לשנות יחד את המציאות, לתרום לנו ולהגשים איתנו את החלום- להפוך להורים.

תודה רבה-אלי וליאור

לתרומה יש ללחוץ כאן בלינק :להקים משפחה אלי וליאור

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem