כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

החלו הבדיקות הסרולוגיות מהירות לאיתור נוגדנים לקורונה

כל הפרטים על המיקומים והשעות

הבדיקות הסרולוגיות מהירות לאיתור נוגדנים לקורונה לילדי חולון בני 12-3, ללא עלות יחלו היום.

בתאריכים 2.9-23.8 (ללא שישי ושבת), בשעות 21:00-13:00, יתבצעו בחולון בדיקות סרולוגיות מהירות לילדים בני 12-3, ללא עלות. על הילדים להגיע למתחם הבדיקות בליווי אחד ההורים, בצירוף תעודת זהות וספח שבו מפורטים פרטי הילדים הנבדקים. הבדיקות לילדי חולון בגילים הרלוונטיים יתקיימו במיקומים הבאים:

בית הספר קציר, רח' יצחק רבין 20, קריית רבין

בית הספר ארן, רח' ששת הימים 23, קריית שרת

בית הספר המגינים, רח' חזית חמש 2, תל גיבורים


מדובר בבדיקת דם פשוטה וקצרה מהאצבע (דקירה קלה ואיסוף טיפות הדם), שתבוצע על ידי חובשים של צה"ל, שמאפשרת לזהות אם יש או אם אין נוגדנים לקורונה במערכת החיסונית (הבדיקות ייערכו לילדים שלא אובחנו כחולים ולא הוגדרו כמחלימים בעבר). באמצעות הבדיקה ייתכן שיאובחנו ילדים שנושאים בגופם כמות מספקת של נוגדנים, ככל הנראה בשל היותם מחלימים מהמחלה, וזאת מבלי שכלל אובחנו כחולים. ילדים אלה יוגדרו כמחלימים, יזכו לקבל תו ירוק ויקבלו פטור מבידוד, במידה שייחשפו, חלילה, לחולה מאומת ובכך, יסייעו לשמירת שגרת הלימודים ורצף ימי הלימוד. תוצאת הבדיקה מתקבלת במקום בתוך כרבע שעה (ובהמשך נשלחת גם במסרון). בנוסף, התוצאה מועברת למשרד הבריאות, מוזנת ביישומון "רמזור" של המשרד וכן מופיעה בתיק האישי בקופת החולים.

עיריית חולון קוראת להורים לקחת את ילדיהם להיבדק ובכך לסייע למאמץ המשותף לחזרה מהירה הן למוסדות החינוך והן לשגרה המבורכת.

מידע נוסף בנושא מצוי באתר פיקוד העורף – https://www.oref.org.il/12610-18022-he/Pakar.aspx

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem