כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הטיפים של אנאל

אנאל מתארת את התפקיד שלה בצבא

אנאל לויצקי מראשון לציון נותנת טיפים למתגייסים החדשים ומתארת את התפקיד שלה בצבא

היי קוראים לי אנאל לויצקי למדתי בקריית החינוך אמירים בראשון לציון.
לפני שהתגייסתי עשיתי י"ג בהנדסת תוכנה. אחרי הי"ג שובצתי לתפקיד מיישמת ERP בבסמ"ח. קורס מיישם ERP הינו הקורס שמכשיר לעסוק באפיון תהליכים והתאמה, בדיקת תכולות והגדרות במערכת הERP של צה״ל. מערכת הERP משמשת לניהול מידע ותהליכים במגוון עולמות תוכן כמו: רכש, תקציבים, שרשרת אספקה, מלאי ואחזקה. המיישמים נדרשים להבין את הצורך של הלקוח ובו בזמן להכיר את הכלים הטכנולוגיים לעומק, כדי לספק את המענה הנכון ביותר לצורך המבצעי.
עברתי את קורס מיישמי ERP, תוך כדי ההכשרה אותרתי למסלול של פיקוד בבסמ"ח. אחרי פיקוד על שני הקורסים יצאתי לקצונה וכשחזרתי מההשלמה ישר פתחתי מחזור של קורס מיישם ERP בתור מפקדת הקורס שלו. כרגע אני מפקדת על תוכנית tech women- תוכנית שמטרתה להגדיל את אחוזי הבנות המגיעות לתפקידים טכנולוגיים בשירות הצבאי שלהן, בדגש על מקצועות התכנות, מגן סייבר וdevops (פיתוח וניהול תשתיות הIT- בצה"ל).

הטיפים שלי למיתגיסים החדשים: קודם כל לבוא בראש פתוח! גם אם לא קיבלתם את התפקיד שחלמתם עליו- אל תפסלו אותו. יכול להיות שהוא יותר מתאים לכם ותמצאו את החיבור אליו (לפחות זה מה שקרה לי).
תנסו ללמוד ולהתחבר לאנשים שאתכם- האנשים הם אלה שעושים את החוויה.
ולבסוף, תשאפו להתמקצע כמה שאפשר- תנצלו כל מקום שאליו תגיעו ותלמדו כמה שיותר, תשקיעו ותתנו מעצמכם את המקסימום.
השירות הצבאי הוא הזדמנות מעולה ללמוד ולעשות דברים מטורפים- תנצלו את ההזדמנות ותצברו חוויות לכל החיים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem