כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היוזמה החדש של אילנית הרוש

פיילוט של שתי קבוצות הליכה בקרית ראשון ובשיכון המזרח.

ביוזמת חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק בריאות הציבור אילנית הרוש, יוצאות לדרך פיילוט של שתי קבוצות הליכה בקרית ראשון ובשיכון המזרח. זאת לאחר למעלה משנה, בשל משבר הקורונה והמגבלות שהוטלו על ידי משרד הבריאות, שקבוצות ההליכה לא התקיימו.

הפעילות של קבוצות ההליכה מתחלקת לשני חלקים: כחצי שעה הליכה וחצי שעה עבודה על מתקני הכושר הפזורים ברחבי השכונה. בהמשך, אומרת הרוש, תתקיים גם סדנה והרצאות לקבוצות על תזונה בריאה יותר וקיום אורח חיים בריא ופעיל

"הקבוצות ילוו במדריכים מקצועיים כדי לאשר קיום חיים פעילים ובריאים ללא עלות", מספרת הרוש ומבטיחה כי בהמשך יורחבו הקבוצות לשכונות נוספות בעיר בהתאם להיענות. התוכנית פועלת לפי תוכנית אפשריבריא של משרד הבריאות ובתמיכתה, בשיתוף פעולה מלא בין הרוש לבין ראש העירייה רז קינסטליך, מחלקת בריאות הציבור ומתאמת הבריאות העירונית.מתנ"ס שיכון המזרח ונציגי שכונת קרית ראשון

"אני מאושרת שסוף כל סוף מתחילים לראות את השגרה המבורכת בעיר. שגרה שהיא בריאה מאוד לתושבים", אומרת הרוש. "ככל שזה יהיה תלוי בי, אמשיך לקדם כמה שיותר יוזמות דומות כדי שבוודאי אחרי שנה שהיתה בסימן מגיפה נעבור לעוד שנים רבות בסימן בריאות".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem