כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היוזמה להנחת תפילין בבית הספר

הכל החל בהודעת ווצאפ

תלמידים באחד התיכונים בחולון ביקשו מהנהלת בית הספר, אישור להציב דוכן להנחת תפילין בבית ספרם ונענו בשמחה.

את הרעיון הובילה יו"ר מועצת התלמידים בבית הספר, תלמידת כיתה יא, שפירסמה הודעת ווצאפ לכל תלמידי בית הספר.

צהריים טובים לכולם, כאשר נבחרתי למועצת התלמידים הבטחתי שהכניס לבית הספר מסורת יהודית בסיסית (לא כפייה) למרות שבית הספר הוא בית ספר חילוני, נפלה בי הזכות לזכות אחרים.

לכן הדבר הראשון שאני יעשה- הוא עמדת תפילה, המיועדת לתלמידים/ת מורים/ת, בעמדה תוכלו להניח תפילין והבנות לקרוא את תפילת השחר. (אני יכולה לעזור למי שלא יודעת).

חשוב לי לציין שהרב מאיר אבוטבול בכבודו ‏תרם לזיכוי הרבים, תפילין, (מבית הכנסת ״בית משיח״-בת ים ) ויהי רצון שנזכה כל עם ישראל לתת.


לעמדת התפילה יש חוקים ברורים וצריך לציית לה בשביל שנמשיך להפעיל אותה ולהתפלל. (אם לא תצייתו לחוקים לצערי המנהלת לא תרשה לנו להמשיך להשתמש בה).

מספר הרב מאיר אבוטבול, מנהל בית משיח חבד בדרום בת ים.

פנתה אלי תלמידה מאחד התיכונים בחולון ובפיה בקשה מיוחדת. היא רכשה עמדת תפילין לזיכוי הרבים בתיכון שלה והיא זקוקה לזוג תפילין שהתלמידים יניחו. מיד ביקשתי ממנה להגיע אלי לבית משיח ומסרתי לה תפילין חדשות, עם נוסח התפילה ומספר כיפות לזיכוי הרבים.

אין דבר יותר משמח מאשר להשתתף במצווה כזאת ואם יהיה לחץ על העמדה אשמח אם הציבור יוכל לסייע. לכן מי שיש לו זוג תפילין מיותר בבית אשמח לקבלם. אבדוק אותם ואם יהיו כשרות אעבירם לתלמידה.

הבוקר מדווחת יו"ר מועצת התלמידים כבר הגיעו תלמידים רבים להניח תפילין וגם הרב מאיר קיבל הודעה נרגשת מאחד התלמידים שהניח ראשון הבוקר בעמדה.

קרדיט תמונות:ליה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem