כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היוזמה של סיעת הצעירים ותיכון ק״ש מגמת מוסיקה

המבצע של סיעת הצעירים בחולון בשיתוף עם תיכון ק״ש מגמת מוסיקה

לפני מספר ימים התקבלה אצל שחר האס מסיעת הצעירים בקשת עזרה, זו הגיעה דרך סיירת הסיוע של סיעת הצעירים. הבקשה נגעה לאישה, גרושה בת שבעים ושש אשר מתגוררת לבדה ברחוב חנקין בדירת חדר וחצי, חיה על קצבת ביטוח לאומי וילדיה לא נמצאים בארץ.
הגברת ביקשה סיוע באוכל חם ובעיקר ביקשה לסייע לה עם דירתה – הקירות ממש מתפרקים, לעיתים נופלים עליה חלקים מהקיר באמצע הלילה וזקוקה בדחיפות לעזרה, אך לדאבונה הרב אין לה כסף לתקנם.
שחר מספר: "שלחתי לשם חבר שלי, סוג של 'הנדימן' שחזר אלי וסיפר שבאמת המצב לא פשוט.
גייסתי תרומה של 700 ש"ח לקניית חומרים ומייד בבוקר, יחד עם חמישה עשר תלמידי כיתה יב' מתיכון קרית שרת, הלכנו לשפץ ולסדר, לפנות ולנקות את כל הקירות הדורשים תיקון בדירה."

יונה צדוק, הקשישה שביתה שופץ, סיפרה כשהיא דומעת מהתרגשות: ״אני מברכת את הילדים הנפלאים האלה, שהגיעו באהבה גדולה ומוכנים לעזור. התרגשתי מאוד לראות את כמות המתנדבים ומודה כל כך על העזרה שקיבלתי״.

שיקו הרוש, בעל המקצוע שניהל את המבצע בהתנדבות אומר: ״זו זכות גדולה עבורי להתגייס בתקופה זו ולסייע לתושבי העיר שלי. כולי תקווה שעוד בעלי מקצוע יתרמו מזמנם ויכולתם, כל אחד בתחומו, לרווחת תושבי העיר".

אוהד ענבר, תלמיד כיתה י׳ב שגייס את חבריו: ״זה משמח מאוד שאנחנו יכולים לנצל את התקופה הזו לעשות טוב, לעזור ולהתנדב. יש כל כך הרבה תושבים בעיר שזקוקים כרגע לעזרה ואנחנו שמחים שאנחנו יכולים לקחת חלק במעגל הנתינה.״

שחר האס, חבר המועצה הנכנס ממקימי סיירת הסיוע של מבודדי חולון אומר למערכת: ״המבצע הנוכחי הוא המשך ישיר של הפעילות ההתנדבותית הענפה אליה התגייסו כ-250 מתנדבים מכל רחבי העיר בחודש האחרון. אנו גאים על ההזדמנות לסייע לתושבי העיר ולפעול לרווחתם. סיירת הסיוע מטעם סיעת צעירים חולון ממשיכה כל העת לקבל פניות ולסייע לקשישים ומשפחות נזקקות בחלוקת מאות מנות מזון, רכישת מוצרי מזון למבודדים, רכישת תרופות ומבצעי שיפוץ״.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem