כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היום יחלו הבדיקות במשען חולון

הלחץ עזר בדיקות הקורונה יחלו היום

סיבה טובה לאופטימיות ותיקווה בקרב עובדי ודיירי בית האבות משען חולון.

לאחר מאבק ממושך של דיירי בית האבות משען וילדיהם בנוגע לבדיקות הקורונה בקרב עובדי ודיירי בית האבות נראה שהמאבק הצליח הנהלת משען חולון הוציאה אתמול מכתב בו נכתב בין השאר:

דיירים יקרים לאחר לחצים ממושכים דרשת משען הפעילה על הדרג הממשלתי ובמיוחד על משרד הבריאות .אנו שמחים לבשר לכם שכעת קיבלנו הודעה שמחר יבואו לבצע בדיקה לכלל הדיירים אנשי הצוות והעובדים במשכן חולון היום מסרנו רשימה מפורטת של שמות הדיירים והעובדים למבצעים הבדיקות על מנת להבטיח שהבדיקה תקיף את כלל הדיירים והעובדים.עוד בראשית הדרך הנהלת משען דרשה מהממשלה לבצע את הבדיקות בקרב כל דיירי הדיור המוגן בישראל.ברור שאחרי הבדיקות יש להישמע ולהקפיד על כללי הזהירות כדי לשמור על בריאותכם.

כזכור מאבק זה בא לאחר ששני עובדים נדבקו בנגיף הקורונה וברב דיירי בית האבות התעורר חשש שמא המנגיף יתפשט לשאר הדיירים והם הדיירים וילדיהם יצאו למאבק ציבורי כנגד רשת משען שטענה כי היא כפופה להנחיות משרד הבריאות ואינה יכולה לעשות כלום וזאת למרות שהיא ביקשה ממשרד הבריאות לבצע את הבדיקות אך טרם נענתה.

נופר קרדו שסבא שלה מאושפז בבית האבות כתבה לנו בשבוע שעבר:


אני כבר יודעת שמוות יכול להיות אכזרי ולא צפוי ושאף אחד לא יכול לומר בוודאות "לי זה לא יקרה".
בשבוע שעבר פורסם שעובד בבית אבות "משען" בחולון אובחן כחולה בקורונה, היום פורסם שעובדת נוספת בבית האבות נדבקה.
סבא שלי, ניצול שואה ובעל מחלות רקע הוא אחד מהדיירים בבית האבות הזה.
אף אחד לא מדבר איתנו
אף אחד לא מסביר כלום
אין תוכנית איך מטפלים, מי בבידוד, את מי בודקים.
אחרי הפרסום בתחילת השבוע פנינו לבית האבות ונמסר לנו ש"יבדקו ויחזרו אלינו" לאחר מספר שעות הוציאו הודעה לכלל המשפחות שאכן עובד בבית האבות נדבק ושכל מי שבא איתו במגע מצוות ההנהלה הוכנס לבידוד.
היום, הודיעו לכל הדיירים שבית האבות אוסר כניסה של מטפלות למקום. שוב פנינו בבקשה לבדוק מי אמור לטפל בסבא שלי – מי אמור לסדר לו כדורים, להכין לו אוכל, לקלח אותו – הרי לנו המשפחות אסור להיכנס (ובצדק!) נאמר לנו שיחזרו אלינו עם תשובה – לא הבנתי – לא אמורה להיות תשובה לשאלה הזו בשנייה שיצאה הנחייה שאין מטפלות??
אני כל הזמן שומעת את בכירי משרד הבריאות מדברים על כמה חשוב לשמור על האוכלוסיות בקבוצת הסיכון – ככה? באמת? זו הדרך לשמור עליהם?
אני לא יודעת אם סבא שלי נדבק בנגיף או לא (אלוהים אני מתפללת שלא) אבל אני יודעת שיש כאן מחדל על גבי מחדל, אני יודעת שאילו דברים היו מתנהלים כראוי כבר אתמול היו צוותים של מד"א בבית האבות- עוברים ובודקים דייר דייר.
לא נותר לי אלא להתחנן, פשוט להתחנן
שמישהו ידאג לסבא שלי ולעוד מאות דיירים שנמצאים שם שהם הסבים, הסבתות וההורים של כולנו.

אתמול יצאה בפוסט ברשתות החברתיות אני מקווה שכולם יצאו שלילים ונוסיף גם אנחנו במערכת מקווים לכך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem