כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הילה סיוון תנהל את מחלקת הצעירים בחולון

אני גאה להמשיך ולתרום לעיר שלי

הילה סיוון תנהל את מחלקת הצעירים בחולון

הילה מחליפה את ליאן אבוחצירה שמנהלת בחודשים האחרונים את אגף  הקהילה העירוני,

שכולל את מחלקות הצעירים, ההתנדבות וקליטה ועלייה

הילה סיוון נבחרה במכרז לנהל את מחלקת הצעירים של עיריית חולון. סיוון, 42, שגדלה בחולון ומתגוררת בה עד היום, בעלת  תואר ראשון בהיבטים התפתחותיים בחינוך ותקשורת ותואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך.

ב-20 השנים האחרונות הועסקה ברשת קהילה ופנאי בתפקידים שונים בתחום הנוער, ומאז 2009 ניהלה את תחום הנוער ברשת. במסגרת זו ניהלה, בין היתר, 7 מרכזי נוער, תנועת הנוער העירונית חצ"ב ושני אגפי נוער במרכזים הקהילתיים.


במסגרת תפקידה החדש תסייע הילה סיוון בגיבוש ובעיצוב המדיניות בתחום הצעירים בחולון בהתאם למדיניות העירונית ובהלימה עם מדיניות משרדי הממשלה הרלוונטיים; תנהל את מערך הפעילויות לצעירים בעיר ותוציא אותו לפועל; תסייע בגיבוש תכניות העבודה בתחום; תקדם ותעודד יוזמות לצעירים; תטפל בחיילים ובסטודנטים תושבי חולון  ועוד.

הילה סיוון: " כמי שגדלה והתחנכה בחולון ומגדלת בה את ילדיי, אני גאה להמשיך ולתרום לעיר שלי שנתנה לי כל כך הרבה. אני מתרגשת ושמחה להמשיך בעשייה הקהילתית ובפרט לאוכלוסיית הצעירים בעיר. מבחינתי זהו המשך ישיר לתפקיד אותו מילאתי ב-12 השנים האחרונות. אני מזמינה את חיילי העיר ותושביה הצעירים להמשיך וליהנות מההיצע הנרחב של מרכזי הצעירים שלנו אליעזר וג'סיקה ולהשתתף בפעילויות המגוונות שמתקיימות לרווחתם".

צילום: פרטי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem