כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היריד למען תושבת חולון

היום וביום שישי, מכירת תכשיטים מיוחדת! כל ההכנסות לטובת אם חד הורית וחמשת ילדיה

היום וביום שישי, מכירת תכשיטים מיוחדת! כל ההכנסות לטובת אם חד הורית וחמשת ילדיה, תושבי העיר, אשר נמצאים במצוקה כלכלית קשה ביותר.

מדובר בתושבת העיר כבת 50 לה חמישה ילדים היא נולדה וגדלה בחולון,בבית הספר היסודי למדה בערבה,ובתיכון למדה באורט חולון,לצבא התגייסה בגיל 17 ושירתה כחובשת ,כאשר בחופשת השחרור שלה התחתנה עם בחיר ליבה ממנו הביאה ילדה לעולם והתגרשה כעבור 8 חודשים מאז גרה עם ביתה כארבע שנים לבדה עד שהכירה את בן זוגה השני ויחדיו הביאו עוד ארבע ילדים לעןלם.

במשך שנות נישואיה לא עבדה מעולם אך חיידק האומנות תמיד קינן בתוכה,ושהתגרשה מבעלה השני גייסה את כל כישוריה האומנתיים לטובת מיחייתה עם זה בצורת משחק או ביצירת תכשיטים.

מאז שהתגרשה מצבה הכלכלי התדרדר וכל ניסיוניתיה להביא מקורות הכנסה ולעבוד במספר עבודות לא עזרו מכיוון שהוצאות השכירות וההוצאות השוטפות היו גדולות מידי.

לעזרתה נחלץ שחר האס והסיירת שהקים למען עזרה לאנשים ביר ולדבריה אילמלא שחר והסיירת אני הייתי קורסת מזמן,כבר שקלתי לצעוד לבדי לירושלים מכיוון שלאף אחד לא אכפת.


כאמור היום ומחר היא מקיימת יריד בו תציג את תוצרתה,התכשיטים ואתם תושבי חולון מוזמנים להגיע.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem