כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הישג אדיר לעיר בהובלת אילנית הרוש

כל הפרטים על הפרויקט החדש בכתבה

הישג אדיר לעיר בהובלת אילנית הרוש חברת מועצת העיר, מחזיקת תיק קהילת הלהט"ב ומחזיקת תיק בריאות הציבור.
היסטוריה בראשון לציון: נבחרנו לעיר הראשונה שבשנת הלימודים הבאה (ספטמבר 2021) תחל בה את פעילותה המכינה הקדם צבאית הראשונה מסוגה בארץ. מדובר בפרוייקט חדשני ופורץ דרך, בהובלת חברת מועצת העיר מחזיקת תיק הלהט"ב ותיק בריאות הציבור אילנית הרוש (מרצ). ובשיתוף עם איגי וקרן ראשון לציון. התכנים של המכינה הקדם צבאית יתמקדו במנהיגות, אחריות, סבלנות, סובלנות, ציונות ופיתוח שייכות לחברה הישראלית, תוך עיסוק בשאלות של שוויון, מגדר, מניעת פגיעה, יצירת שיח מכיל ופתוח וחיבור הערכים הללו לשירות משמעותי בצה"ל.

[banner-both]

המכינה תוקם על ידי משרד הביטחון ותנוהל על ידי עמותת איגי, ארגון הנוער הגאה. המכינה אינה מיועדת רק לבוגרי י"ב מהקהילה הגאה, אלא לכלל בנות ובני הנוער שמעוניינים לבסס את הנושאים הללו בטרם גיוסם לצבא.

"מדובר בפרויקט ראשון מסוגו שמובילה ראשון לציון, ואני גאה בכך שהוא יתקיים אצלנו. זוהי עדות נוספת לצעדים האדירים שהעיר עושה בנושאים של שוויון, הכלה וסובלנות", מצהירה הרוש. "אני מברכת על שיתוף הפעולה הגדול שיהיה לעיר עם ארגון איגי, ארגון זכויות אדם מוביל, עם המון עשייה בנושאים הללו, ואני בטוחה שיחד נוכל להוביל בהצלחה את המיזם החשוב הזה", מוסיפה הרוש.

החלק הלימודי של המכינה הקדם צבאית ינוהל על ידי ארגון איגי והוא יפוקח על ידי משרדי הביטחון והחינוך. המכינה תשתתף בנוסף בפעילות חברתית-חינוכית-
התנדבותית בראשון לציון בהתאם לתוכנית עבודה שתיבנה, בשיתוף אגף הנוער והצעירים בעירייה.


"אני מבקשת להודות לכל השותפות והשותפים לפרויקט הנפלא הזה. בראש וראשונה לעופר נוימן מנכ"ל איגי, לאפרת גל עד מנכ"לית קרן ראשון לאיריס ארונין, ראש מינהל קהילה, להנית עזוז פרחן מנהלת אגף הנוער והצעירים, למשרד הביטחון ולכל שאר השותפים. זהו צעד חשוב לחיזוק הערכיות של המתגייסים העתידיים של העיר".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem