כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו את בוגרת קורס הקצינים של מערך ההגנה האווירית

סג״ם שחר מראשון לציון

הכירו את בוגרת קורס הקצינים של מערך ההגנה האווירית של חיל האוויר, סג״ם שחר המתגוררת בראשון לציון

מערך ההגנה האווירית הינו מערך לוחם אשר משרתיו אחראים על הגנת שמי המדינה ואזרחיה מאיומים אוויריים שונים. ברשות המערך ארבע מערכות נשק- ״כיפת ברזל״, ״קלע דוד״, ״פטריוט״ ו״חץ״ כאשר כל אחת פועלת בשכבת הגנה אחרת ויחדיו אמונות על מעטפת הגנה משולבת על העורף.

במסגרת ההכשרה של הקצינים במערך, עוברים הצוערים קורס קצינים בבה״ד 1 ומשם ממשיכים להשלמת קצונה בבית הספר להגנה אווירית במסגרתה עוברים תכנים והכשרות שונים כגון הסמכת יירוט, הכרת חה״א, העמקה במערכות הנשק השונות, כושר גופני ועוד.

בסיום ההכשרה משתבצים הצוערים בגדודים השונים כמפקדי פלגות וקצינים מיירטים ואף ישתלבו כמפקדים בעשייה המבצעית והלוחמת של המערך.

שחר, בת 20, למדה במקיף ח' בעיר  שם הרחיבה מדעי המחשב ופיזיקה.


שחר התגייסה באוגוסט 2019 ולאחר הטירונות שובצה בגדוד 136 המפעיל את מערכת הנשק ״חץ״. לאחר תקופה בגדוד החליטה לתת מעצמה ויצאה לפיקוד. לאחר מכן יצאה לבהד 1,

שחר מספרת: ״ידעתי מהטירונות שאני רוצה לצאת קצינה, הרגשתי שזה מה שצריך לקרות״, ״רציתי להשפיע בתפקיד שמשלב גם מקצוע וגם פיקוד, תפקיד מבצעי שדורש הרבה״.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem