כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו את בוגר קורס הקצינים של מערך ההגנה האווירית

סג"ם גבריאל מראשון לציון.

הכירו את בוגר קורס הקצינים של מערך ההגנה האווירית של חיל האוויר, סג"ם גבריאל המתגורר בראשון לציון.

מערך ההגנה האווירית הינו מערך לוחם אשר משרתיו אחראים על הגנת שמי המדינה ואזרחיה מאיומים אוויריים שונים. ברשות המערך ארבע מערכות נשק- ״כיפת ברזל״, ״קלע דוד״, ״פטריוט״ ו״חץ״ כאשר כל אחת פועלת בשכבת הגנה אחרת ויחדיו אמונות על מעטפת הגנה משולבת על העורף.

במסגרת ההכשרה של הקצינים במערך, עוברים הצוערים קורס קצינים בבה״ד 1 ומשם ממשיכים להשלמת קצונה בבית הספר להגנה אווירית במסגרתה עוברים תכנים והכשרות שונים כגון הסמכת יירוט, הכרת חה״א, העמקה במערכות הנשק השונות, כושר גופני ועוד.

בסיום ההכשרה משתבצים הצוערים בגדודים השונים כמפקדי פלגות וקצינים מיירטים ואף ישתלבו כמפקדים בעשייה המבצעית והלוחמת של המערך.

סג"ם גבריאל בן 21, למד בבית הספר 'הגימנסיה הריאלית' בעיר, התגייס ללוחמה במערך ההגנה האווירית במרץ 2019 והגיע לגדוד 947 המפעיל את מערכת הנשק 'כיפת ברזל'. גבריאל הבין שברצונו להמשיך ולתרום למדינה ככל שניתן ויצא לקורס הקצינים של המערך. גבריאל מספר בגאווה: "להיות לוחם הגנה אווירית זה לדעת שאתה מגן על כל אזרחי המדינה, זאת תחושה מטורפת".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem