כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו את סמל ל' מראשון לציון

תושב ראשון לציון משרת כחוקר ספקטרום בגדוד פסגות

הכירו את סמל ל' מראשון לציון, חוקר ספקטרום בגדוד פסגות שבאגף התקשוב וההגנה בסייבר.

סמל ל׳, גר בראשון לציון. תפקידו כחוקר ספקטרום הוא להוות גורם מאשר בתחום הספקטרום לפני הפעלה של כל כלי מבצעי. החוקרים מלווים שלל פעילויות ואף מוודאים שאין שיבוש של תדרים באזור שבו הכלי מופעל.
המנ״ס – המרכז לניטור ספקטרום פועל 24/7 על מנת לנטר ולתת מענה בספקטרום באוויר, בים וביבשה.

ל׳ מספר על חלקו במבצע: ״הגדוד נותן מענה להפרעות אלקטרומגנטיות, וזה קריטי במבצע כזה. ברגע שמערכת כזו או אחרת עובדת על אותו התדר של מערכת קריטית אחרת, זה יוצר קונפליקט שאנחנו צריכים לטפל בו.
באחד הימים, קיבלנו דיווח על הפרעה במערכת חשובה. סיווגנו אותה, ומצאנו מערכת אחרת שלא אמורה לפעול שם מבחינה ספקטרלית. מהר גילינו איזו מערכת זו ופעלנו כדי להשתיק אותה, ובמקביל אנחנו מדברים עם כל הגורמים. זה היה עניין של כמה דקות. זו תחושה מאוד מספקת, אתה תמיד חושב באותו הרגע מה היה אם לא היינו מתקנים את זה. מדובר בדקות ספורות שאתה חייב לפעול כמה שיותר מהר ולא לחשוב פעמיים. כולנו פה מרגישים הרבה אחריות ואת הרגישות של הידע שיש לנו, אני גאה שלקחתי חלק משמעותי במבצע הזה.״

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem